Урядова програма "Доступні ліки"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Система управління взаємовідношеннями з клієнтами

Згідно з ст. 13 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» до відання місцевих державних адміністрацій у межах і формах, визначених Конституцією і законами України, належить вирішення економічних питань, зокрема:

а) управління майном, приватизації, сприяння розвитку підприємництва та здійснення державної регуляторної політики;

б) промисловості, сільського господарства, будівництва, транспорту і зв`язку. 

Сприяння місцевої державної адміністрації розвитку підприємництва є безпосереднім повноваженням держадміністрації згідно з чинним законодавством.

З метою сприяння в роботі місцевим державним адміністраціям, а також надання безкоштовної допомоги підприємствам України під час економічної кризи, Рада голів державних адміністрацій, у рамках договору про співпрацю з оператором ринку ІТ-послуг компанією IJI IT GROUP, інформує про можливість для кожного підприємства отримати програмне забезпечення – CRM-систему (система управління взаємовідношеннями з клієнтами).

Підприємства мають змогу отримати CRM-систему на безкоштовних засадах.

Сплата за ліцензію не стягується.

Оплачувати підключення додаткових робочих місць не потрібно.

Дана версія CRM-системи розрахована на підприємства малого та середнього бізнесу, може бути використана підприємцями і підприємствами аграрного сектору та інших галузей економіки.

CRM-система – це всі бізнес-процеси підприємства в одному онлайн сервісі, з доступом 24 години на добу. Це також можливість керування підприємством, бізнес-процесами та відношеннями з клієнтами з будь-якого місця у світі за допомогою мобільних пристроїв.

Підприємство отримує:

• Онлайн планувальник завдань для свого персоналу, а також контроль над їх виконанням;

• Систему обліку всіх своїх контрагентів, а також облік товарів та послуг, що пропонуються підприємством або потрібні підприємству;

• Облік Замовлень, Проектів, Угод підприємства;

• Облік рахунків, контрактів, актів/накладних по угодам;

• Облік фінансів;

• Хмарне збереження файлів;

• Електронний журнал вхідної та вихідної кореспонденції;

• Внутрісистемний обмін повідомленнями між працівниками;

• Карточки обліку персоналу; Табель обліку робочого часу; Звіти по угодам та роботі кожного працівника;

• Адміністративну систему з обмеженням рівня доступу до інформації у CRM;

• Доступ до необхідної інформації підприємства з будь-якого місця у світі в режимі 24/7/365;

• Доступ до інформації за допомогою персонального комп’ютеру, планшету або мобільного телефону.

Більш детальну інформацію щодо переваг, вигоди, необхідності, функціональних можливостях CRM-системи від IJI IT GROUP, а також отримати доступ до демо-версії Системи можливо за гіперпосиланням:

http://www.ijigroup.com/ru/crm.html .

Мета: надати можливість кожному підприємцю і підприємству отримати високоефективні інформаційні та інноваційні технології для ведення бізнесу за доступною ціною. 

 

Контакти IJI IT GROUP для зв’язку:

Тел. +38(044)360-62-61, +38(050)380-14-56, +38(093)986-84-02.

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

http://www.ijigroup.com .

Про головне

УРЯДОВА "ГАРЯЧА ЛІНІЯ"

Децентралізація влади

1939-1945. Пам'ятаємо. Перемагаємо.

 

    

Бердянська районна державна адміністрація. Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше.