Как правильно класть плитку. Как класть плитку на стену быстро. Класть плитку своими руками. Как выбрать ламинат для квартиры. Какой лучше выбрать ламинат сегодня. Какого цвета выбрать ламинат. Как правильно клеить обои. Как клеить обои на потолок вертикально. Как правильно клеить углы обоями. Интересные самоделки своими руками. Качественные самоделки своими руками фото. Самоделки для дома своими руками. Как сделать потолок в доме. Чем лучше утеплить потолок дома на сегодняшний день. Утепление потолка дома своими руками. Бизнес идеи с минимальными вложениями. Успешные идеи малого бизнеса с нуля. Прибыльные бизнес идеи. Как сделать мебель своими руками. Сделать деревянная мебель своими руками. Сделать мебель своими руками видео. Опалубка для фундамента. Как сделать опалубку для фундамента быстро. Опалубка для фундамента купить.

 

Урядова програма "Доступні ліки"

 

Оголошено конкурс на заміщення вакантної посади - завідувача сектору житлово-комунального господарства відділу економічного розвитку та житлово-комунального господарства БРДА

 УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби  категорії «Б» - завідувача сектору житлово-комунального господарства відділу економічного розвитку та житлово-комунального господарства  Бердянської райдержадміністрації

 

Загальні умови

 

Посадові обов’язки:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Здійснює керівництво діяльністю сектору, несе персональну відповідальність за виконання покладених на сектор завдань, визначає   функції та ступінь відповідальності працівників сектору у складі відділу в межах повноважень, делегованих йому начальником відділу.

2. Проводить підготовку та розробку Програми соціально – економічного  розвитку району по розділам:

- реалізація регіональних інфраструктурних проектів, які безпосередньо впливають на якість життя людей;

- реформування житлово-комунального господарства;

- розрахунок за отримані житлово-комунальні послуги та енергоносії.

3. Здійснює моніторинг оплати за спожиті енергоносії підприємствами та населенням району, готує матеріали до селекторних нарад з даного питання.

4. Проводить розробку заходів по підготовці об’єктів житлово-комунальної та соціальної сфери району до роботи в осінньо-зимовий період, здійснює моніторинг їх виконання.

5. Надає методологічну допомогу селищній, сільським радам, комунальним підприємствам району в проведенні розрахунків тарифів на житлово-комунальні послуги, здійснює моніторинг тарифів щодо їх зміни та доцільності.

6. Здійснює моніторинг проходження опалювального періоду в районі.

7. Організовує контроль за здійсненням заходів, спрямованих на забезпечення сталої роботи житлово-комунального господарства району в осінньо-зимовий період, проводить моніторинг підготовки житлово-комунального господарства до роботи в осінньо-зимовий період. 

8. Приймає  участь  у  роботі  комісій,  створених  районною державною адміністрацією, в межах своєї компетенції.

9. Готує,  в межах своєї компетенції, та  надає  (за  потребою)  інформацію  до  управлінь та департаментів  обласної державної адміністрації  на  виконання  документів,  що  надходять.

10. Готує проекти розпоряджень голови районної державної адміністрації та інші службові документи з питань, віднесених до компетенції відділу економічного розвитку та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації та сектору в складі відділу.

11. Готує матеріали та проекти рішень сесій районної ради   віднесених до компетенції відділу економічного розвитку та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації та сектору в складі відділу.

Умови оплати праці

Посадовий оклад:  -  5 300 грн.;

- надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 р. № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» зі змінами;

- надбавки та доплати відповідно до статі 52 Закону України «Про державну службу»на рівні 3% посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50%.

 

 

 

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроковість призначення на посаду.

 

 

 

 

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

        1)  копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнену особову картку встановленого зразка (П-2 ДС);

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2017 рік.

Документи приймаються до 17-00 06 липня 2018 року до відділу економічного розвитку та житлово-комунального господарства райдержадміністрації(каб.313),

 пр. Перемоги, 3, м. Бердянськ, 71112.

 

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

Бердянська районна державна адміністрація, пр. Перемоги, буд. 3, м. Бердянськ, каб. 201, 11-00,   09 липня 2018 року.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Бондарєв Микола Миколайович, (06153) 3- 52-96

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

КВАЛІФІКАЦІЙНІ    ВИМОГИ

1

Освіта

вища, за освітнім ступенем не нижче спеціаліста, магістра* , «Економіка»**

2

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В"  або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Вимоги  до компетентності

1

Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;

2) вміння вирішувати комплексні завдання

3) аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації;

4) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів.

2

Лідерство

1) ведення ділових переговорів;

2)вміння обґрунтовувати власну позицію;

3) досягнення кінцевих результатів.

3

Управління організацією роботи

 

1) організація і контроль роботи;

2) вміння ефективної комунікації та публічних виступів.

4

Комунікація та взаємодія

1) вміння ефективної координації з іншими;

2) вміння ефективної комунікації та публічних виступів;

3) співпраця та налагодження партнерської взаємодії;

4) відкритість.

5

Впровадження  змін

1) здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них;

2) оцінка ефективності здійснених змін.

6

Технічні вміння

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)

7

Особисті компетенції

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) самоорганізація та орієнтація на розвиток;

4) дипломатичність та гнучкість;

5) незалежність та ініціативність;

6) вміння працювати в стресових ситуаціях.

ПРОФЕСІЙНІ   ЗНАННЯ

1

Знання законодавства

Конституція України;

Закон України «Про державну службу»;
-  Закон України«Про запобігання корупції».

2

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями  та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції

- Закони України:

1)  «Про місцеві державні адміністрації»;

2)  «Про захист персональних даних»;

3)  «Про житлово-комунальні послуги»; 

4) «Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку»

5) «Про питну воду та питне водопостачання»

6) «Про енергозбереження»;

7) «Про заходи, спрямовані на забезпечення сталого функціонування підприємств паливно-енергетичного комплексу»

8) «Про альтернативні джерела енергії»

 -  інші підзаконні нормативно-правові акти,що регулюють розвиток відповідної сфери відділу економічного розвитку та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації,

  - форми та методи роботи із засобами масової інформації,

   -  правила ділового етикету, правила етичної поведінки державного службовця,

  - правила та норми охорони праці та протипожежного захисту, основні навички роботи на комп’ютері.

 

 

*у разі коли особа, яка претендує на зайняття посади державної служби категорії «Б», здобула вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (повну вищу освіту) відповідно до підпункту 2 
пункту 2 розділу XV«Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про вищу освіту», така освіта прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра.

** у відповідності до постанови КМУ від 29.04.2015 № 266 «Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти»(зі змінами)

 

 

Головний спеціаліст відділу економічного розвитку та житлово-комунального господарства райдержадміністрації

 

 

 

                                                 М.М. Бондарєв

 

 

Про головне

УРЯДОВА "ГАРЯЧА ЛІНІЯ"

Децентралізація влади

1939-1945. Пам'ятаємо. Перемагаємо.

Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву

 

    

Бердянська районна державна адміністрація. Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше.