Хочу продать квартиру. Ипотека можно ли продать квартиру быстро. Можно продать долю в квартире. В каком банке брать ипотеку. Стоит ли брать ипотеку сегодня. На какой срок брать ипотеку. Утепление стен своими руками. Быстрое утепление стен пенопластом своими руками. Технология утепления стен. Ремонт видеокарты ноутбука. Быстрый ремонт видеокарты своими руками. Сколько стоит ремонт видеокарты. В каком банке взять автокредит. Где выгоднее взять автокредит без проблем. Бесплатный сервер wow. Рейтинг серверов wow сайт. Сервера wow mangos. Чертежи самодельных станков. Скачать чертежи станков для холодной ковки. Сверлильный станок чертеж. Договор аренды квартиры. Стоимость аренды квартиры в Москве. Снять в аренду квартиру.

 

 

Оголошено конкурсу на зайняття вакантної посади завідувача сектору з питань охорони здоров’я БРДА

 УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби  категорії «Б» - завідувача сектору з питань охорони здоров’я  Бердянської райдержадміністрації

Загальні умови

 

Посадові обов’язки:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Здійснює керівництво діяльністю сектору, несе персональну відповідальність перед головою райдержадміністрації за результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці у секторі.

2. Подає на затвердження голові райдержадміністрації положення про сектор.

3. Вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи сектору.

4. Планує роботу сектору і проводить аналіз стану її виконання.

5. Звітує перед головою райдержадміністрації щодо виконання завдань та затверджених планів роботи.

6.  Вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях колегії питань, що належать до компетенції сектору, та розробляє проекти відповідних рішень.

7. Може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування.

8. Забезпечує ефективне і цільове використання відповідних бюджетних коштів.

9. Подає на затвердження штатні розписи та кошториси, контролює планово-фінансову роботу у підпорядкованих закладах и перспективні та річні плани розвитку мережі закладів.

10. Контролює первинний облік у підпорядкованих закладах, отримувати в установленому порядку статистичну та бухгалтерську звітності.

11. Аналізує  виконання планових рейтингових завдань, виконання планів роботи, статистичних та фінансових звітів;

12. Розглядає кошториси, штатні розписи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня, здійснює внутрішній контроль за повнотою надходжень і витрачанням бюджетних коштів;

13. Розробляє проекти розпоряджень голови районної державної адміністрації з питань реалізації повноважень у сфері охорони здоров’я району.

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад:  -  5 300 грн.;

- надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 р. № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» зі змінами;

- надбавки та доплати відповідно до статі 52 Закону України «Про державну службу»на рівні 3% посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50%.

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроковість призначення на посаду.

 

 

 

 

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

        1)  копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнену особову картку встановленого зразка (П-2 ДС);

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2017 рік.

Документи приймаються до  16-45 25 травня 2018 року до відділу кадрової роботи апарату райдержадміністрації (каб.208), пр. Перемоги, 3, м. Бердянськ, 71112.

 

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

Бердянська районна державна адміністрація, пр. Перемоги, буд. 3, м. Бердянськ, каб. 201, 11-00, 29 травня  2018 року.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Бабак Ірина Василівна, (06153) 3- 65-62

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.    

 

 

КВАЛІФІКАЦІЙНІ    ВИМОГИ

1

Освіта

вища, за освітнім ступенем спеціаліста або магістра*,

 «Медицина»  або  «Економіка»**

2

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В"  або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Вимоги  до компетентності

1

Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;

2) вміння вирішувати комплексні завдання

3) аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації;

4) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів.

2

Лідерство

1) ведення ділових переговорів;

2)вміння обґрунтовувати власну позицію;

3) досягнення кінцевих результатів.

3

Управління організацією роботи

 

1) організація і контроль роботи;

2) вміння ефективної комунікації та публічних виступів.

4

Комунікація та взаємодія

1) вміння ефективної координації з іншими;

2) вміння ефективної комунікації та публічних виступів;

3) співпраця та налагодження партнерської взаємодії;

4) відкритість.

5

Впровадження  змін

1) здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них;

2) оцінка ефективності здійснених змін.

6

Технічні вміння

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)

7

Особисті компетенції

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) самоорганізація та орієнтація на розвиток;

4) дипломатичність та гнучкість;

5) незалежність та ініціативність;

6) вміння працювати в стресових ситуаціях.

ПРОФЕСІЙНІ   ЗНАННЯ

1

Знання законодавства

Конституція України;

Закон України «Про державну службу»;
-  Закон України«Про запобігання корупції».

2

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями  та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції

- Закони України:

1)  «Про місцеві державні адміністрації»;

2)  «Про захист персональних даних»;

3) «Основи законодавства України про охорону здоров'я»;

-  накази Міністерства охорони здоров’я України, накази начальника управління охорони здоров’я облдержадміністрації;

- практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції сектору, розпорядчі акти райдержадміністрації;

-   порядок складання встановленої звітності,

-  Правила етичної поведінки державного службовця та правила ділового етикету;

- правила та норми охорони праці та протипожежного захисту;

- правила внутрішнього  службового розпорядку;

- ділова мова. 

 

*у разі коли особа, яка претендує на зайняття посади державної служби категорії «Б», здобула вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (повну вищу освіту) відповідно до підпункту 2 
пункту 2 розділу XV«Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про вищу освіту», така освіта прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра.

** у відповідності до постанови КМУ від 29.04.2015 № 266 «Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти»(зі змінами)

 

Начальник відділу кадрової роботи апарату райдержадміністрації        І.В.Бабак

    

Шановні відвідувачі і користувачі сайту!

Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові вказання посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Бердянської райдержадміністрації www.berda.gov.ua