Как выбрать внешний диск. Внешний жесткий диск как выбрать самый подходящий. Какой внешний диск выбрать. Какой принтер выбрать. Какой выбрать лазерный принтер сегодня. Какой цветной принтер выбрать. Готовые программы на java. Изучаем java с нуля быстро. Как начать программировать на java. Бесплатные игры для планшетов android. Качественный samsung android планшет. Планшет android цена. Отдых в турции отели. Самый лучший отдых в турции. Отдых в турции отели цены. Wow дк гайд. Лучший wow фрост дк гайд. Wow дк танк гайд. Рабочие программы на языке python. Изучаем python с нуля. Язык python для начинающих. Бесплатые плагины для Joomla. Скачать joomla плагины бесплатно. Где скачать самые последние плагины на joomla.

 

 

Оголошено конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу доходів та фінансової звітності УФ БРДА

 ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ управління фінансів Бердянської райдержадміністрації від 26.03.2018 р. № 36 - ОД

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії “В” – головного спеціаліста відділу доходів та фінансової звітності управління фінансів Бердянської районної державної адміністрації (Запорізька область)

 Загальні умови

Посадові обов'язки

бере участь у підготовці проекту районного бюджету на плановий та  наступні бюджетні періоди та підготовлення  пояснювальної записки до нього

 

здійснює контроль за формуванням та використанням коштів фонду навколишнього природного середовища місцевих бюджетів району

 

здійснює контроль за формуванням та використанням коштів на житлово-комунальне господарство району

 

вносить в програму ІАС «Місцеві бюджети» тимчасовий та постійний розпис доходів, видатків, кредитування та фінансування спеціального фонду районного бюджету. Забезпечує збалансованість розпису загального і спеціального фонду районного бюджету в межах компетенції

 

готує довідки про внесення змін до розпису загального та спеціального фонду районного бюджету в межах компетенції. Забезпечує надання Бердянському управлінню Державної казначейської служби України Запорізької області довідок про внесення змін до загального та спеціального фонду районного бюджету

 

здійснює контроль за використанням коштів  дорожнього фонду  місцевих бюджетів району

 

бере участь в опрацюванні документів, що надходять до відділу доходів та фінансової звітності

 

відповідає за ведення архіву управління фінансів

       проводить закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти в електронній системі закупівель «Prozorro»

         веде облік проведених закупівель товарів, робіт і послуг та подає щоквартально звітність до контролюючих органів

         забезпечує технічний супровід та внесення даних до особистого кабінету управління фінансів в електронній системі закупівель «Prozorro» та на єдиний веб-портал використання публічних коштів E-data;

         здійснює отримання та передачу документів через  систему дистанційного обслуговування клієнтів ПТК «Клієнт казначейства – казначейство»

         контролює отримання органами казначейства надісланих документів через  систему дистанційного обслуговування клієнтів ПТК «Клієнт казначейства – казначейство», веде облік отриманих даних

 

       здійснює інші функції, пов’язані з виконанням покладених на нього завдань.

 

 

Умови оплати праці

посадовий оклад – 4100грн.;

розмір надбавки до посадового окладу за ранг державного службовця визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами);

інші надбавки, доплати та премії визначаються відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копія паспорта громадянина України.

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування;

4) письмова заява, в якій повідомляється, що до особи, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

5) копія (копії) документа (документів) про освіту;

6) заповнена особова картка встановленого зразка;

7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017рік;

8) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

Строк подання документів: 30календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби.

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

за адресою: 71112, Запорізька обл., м. Бердянськ, вул. Перемоги, буд. 3, каб.305 райдержадміністрації

27 квітня2018року о 10-00 год.

 

Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Дороз Катерина Олегівна,

тел.: (06153) 36323,

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра«Облік і оподаткування» або «Економіка»*

2.

Досвід роботи

не потребує

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

1.

Знання сучасних інформаційних технологій

володіння основними принципами роботи на комп’ютері на рівні досвідченого користувача, досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel).

 

2.

Особистісні якості

1)орієнтація на саморозвиток;

2)відповідальність;

3)вміння працювати з інформацією та надавати пропозиції;

4)вміння працювати в команді;

5) уважність до деталей.

3.

Стресостійкість

1)розуміння своїх емоцій;

2) управління своїми емоціями;

3)управління конфліктами;

4) оптимізм

4.

Якісневиконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;

 

2)орієнтація на досягнення кінцевого результату;

 

3) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати.

 

Професійні знання

1.

Знання законодавства

1)   Конституція України;

2) Закон України “Про державну службу”;

3) Закон України “Про запобігання корупції”;

.

 

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

1) Бюджетний кодекс України;

2) Податковий кодекс України;

3)Закон України «Про місцеві державні адміністрації»;

4) Закон України «Про доступ до публічної інформації»;

5)Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

6) Закон України «Про публічні закупівлі»;

знання інших нормативно-правових актів, що регулюють бюджетні відносини та правила діловодства  та архівного зберігання документів (закони, накази, порядки, інструкції, тощо) 

 

* у відповідності до постанови КМУ від 29.04.2015 № 266 «Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти»

 

    

Бердянська районна державна адміністрація. Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше.