Как сделать потолок из гипсокартона. Как сделать подвесной потолок в доме. Какой потолок лучше сделать. Отделка ванной комнаты. Быстрая отделка ванных комнат панелями. Отделка ванной комнаты пластиковыми панелями. Кровля крыши профнастилом. Качественные материалы для кровли крыш. Крыша из мягкой кровли. Самоделки для сада. Успешные самоделки для сада своими руками. Самоделки для сада и огорода. Ванная мебель для ванной комнаты. Купить мебель для ванных комнат недорого. Заказ мебели для ванной комнаты. Бизнес малое производство. Самый малый бизнес идеи производство. Новый бизнес производство. Монтаж дверей своими руками. Быстрый монтаж входных дверей. Легкий монтаж пластиковых дверей. С чего начать ремонт квартиры. Быстрый ремонт дома с чего начать. Ремонт своими руками для начинающих.

 

Урядова програма "Доступні ліки"

 

Оголошено конкурс на зайняття вакантної посади головного спеціаліста з питань запобігання та виявлення корупції апарату БРДА

 УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби 
категорії «В» - головного спеціаліста з питань запобігання та виявлення корупції апарату Бердянської райдержадміністрації

Загальні умови

 

Посадові обов’язки:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Підготовка, забезпечення та контроль за здійсненням заходів щодо запобігання корупції.

2.Надання методичної та консультаційної допомоги з питань дотримання вимог антикорупційного законодавства

3.Участь в інформаційному та науково-дослідницькому забезпеченні здійснення заходів щодо запобігання та виявлення корупції

4. Проведення організаційної та роз’яснювальної роботи із запобігання, виявлення і протидії корупції

5.Здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів.

6. Здійснення контролю за дотриманням антикорупційного законодавства.

7. Розробляє та проводить заходи щодо запобігання корупційним правопорушенням, а також здійснює контроль за їх проведенням.

8.Надає іншим структурним підрозділам райдержадміністрації роз’яснення щодо застосування антикорупційного законодавства.

9. Вживає заходи щодо виявлення конфлікту інтересів та сприяє його усуненню, контролює дотримання вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів, а також дотримання вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів, а також виявляє сприятливі для вчинення корупційних правопорушень ризики в діяльності працівників райдержадміністрації, вносить пропозиції керівництву райдержадміністрації щодо усунення таких ризиків.

10. Надає допомогу в заповненні декларацій особи, уповноваженої на виконання функцій держави.

11. Веде облік працівників райдержадміністрації, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень.

12. Отримує від структурних підрозділів райдержадміністрації інформацію, матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

13. Отримує від працівників райдержадміністрації усні та письмові пояснення з питань, які виникають під час проведення службових розслідувань.

14. Ініціює перед керівництвом районної державної адміністрації питання щодо надсилання запитів до державних органів, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності з метою отримання від них відповідної інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на завдань.

15. Проводить та приймає участь у проведенні службового розслідування в райдержадміністрації з метою виявлення причин та умов, що призвели до вчинення корупційного та пов’язаного з корупцією правопорушення чи невиконання вимог антикорупційного законодавства.

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад:  -  4 100 грн.;

- надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 р. № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» зі змінами;

- надбавки та доплати відповідно до статі 52 Закону України «Про державну службу» на рівні 3% посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50%.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроковість призначення на посаду.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

         1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнену особову картку встановленого зразка (П-2 ДС);

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2017 рік.

Документи приймаються до 17-00 26 лютого 2018 року до відділу кадрової роботи апарату райдержадміністрації (каб.208), пр. Перемоги, 3, м. Бердянськ, 71112.

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

Бердянська районна державна адміністрація, пр. Перемоги, буд. 3, м. Бердянськ, каб. 201, 11-00,  01 березня 2018 року.

Прізвище, імя та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Бабак Ірина Василівна, (06153) 3-56-61

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.    

 

 

КВАЛІФІКАЦІЙНІ    ВИМОГИ

1

Освіта

вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра «Право»*

2

Досвід роботи

не потребує

3

Володіння державною мовами

вільне володіння державною мовою

Вимоги  до компетентності

1

Особисті компетенції

1)відповідальність;

2)системність і самостійність в роботі;

3)уважність до деталей;

4)орієнтація та саморозвиток;

 

2

Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;

2) вміння працювати в декількох проектах одночасно;

3) орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

4) вміння вирішувати комплексні завдання

2

Командна робота

1)вміння працювати в команді;

2)вміння ефективної координації з іншими;

3)вміння надавати зворотній зв'язок.

4

Комунікація та взаємодія

1) вміння ефективної координації з іншими;

2) вміння ефективної комунікації та публічних виступів;

3) співпраця та налагодження партнерської взаємодії;

4) відкритість.

5

Сприяння  змін

1)      1) виконання плану змін та покращень;

2)здатність приймати зміни та змінюватись.

6

Технічні вміння

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)

7

Стресостійкість

1)розуміння своїх емоцій;

2) управління своїми емоціями;

3) управління конфліктами

 

ПРОФЕСІЙНІ   ЗНАННЯ

1

Знання законодавства

-  Конституція України;

-  Закон України «Про державну службу»;
-  Закон України
«Про запобігання корупції»

 

2

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями  та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції

- Закони України:

1)«Про місцеві державні адміністрації»;

2) «Про очищення влади»

- постанову Кабінету Міністрів України від 04.09.2013 № 706 «Питання запобігання та виявлення корупції»(зі змінами) та від 13.06.2000 № 950 «Про затвердження Порядку проведення службового розслідування стосовно осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування та осіб, які для цілей Закону України «Про запобігання корупції» прирівнюються до осіб уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування»(зі змінами)

- практику застосування антикорупційного законодавства;

- правила етичної поведінки державного службовця та правила ділового етикету;

- правила внутрішнього  службового розпорядку;

- основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби;

- ділова мова. 

 

 

* у відповідності до постанови КМУ від 29.04.2015 № 266 «Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти»(зі змінами)

 

 

Головний спеціаліст відділу кадрової роботи апарату райдержадміністрації                    А.В.Демченко

Про головне

УРЯДОВА "ГАРЯЧА ЛІНІЯ"

Децентралізація влади

1939-1945. Пам'ятаємо. Перемагаємо.

Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву

 

    

Бердянська районна державна адміністрація. Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше.