Урядова програма "Доступні ліки"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зарахування невикористаних коштів житлової субсидії на поточні рахунки одержувачів субсидії в АТ «Ощадбанк»

Після закінчення опалювального сезону залишки коштів на рахунку для виплати житлової субсидії, відображені на облікових записах одержувачів житлової субсидії, які утворилися станом на 1 червня, виплачуються одержувачам субсидій шляхом перерахування таких коштів на поточні рахунки зазначених осіб, відкриті в Банку.

1.  Для категорії клієнтів, які мають поточні рахунки, відкриті в АТ «Ощадбанк», для виплати соціальної допомоги/депозитів та процентів по ньому/заробітної плати, відриті на тарифному пакеті «Мій рахунок» або «Зарплатний», в автоматичному режимі на підставі персональних даних одержувачів субсидії, які зазначені в реєстрах нарахованих субсидій, здійснюється пошук в інформаційних системах Банку поточних рахунків, по яким не встановлено блокування операцій, не накладено арешт та платіжні картки, які випущені до цих рахунків не заблоковані.

!!! У разі наявності у клієнта декількох поточних рахунків, обирається поточний рахунок, дата відкриття якого найближча до поточної дати.

2.  Для категорії клієнтів, які не мають відкритих поточних рахунків, в АТ «Ощадбанк», для виплати соціальної допомоги/депозитів та процентів по ньому/заробітної плати, відриті на тарифному пакеті «Мій рахунок» або «Зарплатний» після автоматичного пошуку поточних рахунки, та у разі відсутності у клієнті рахунків, Банком в автоматичному режимі відкриваються поточні рахунки на користь одержувачів субсидії.

!!! Поточний рахунок відкривається у ТВБВ, яке найближче територіально розміщено до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення, в який подавалася заява на призначення субсидії.Одержувач субсидії після 10 червня 2019 року може звернутися до контакт-центру АТ «Ощадбанк»               (тел.0-800-210-800) для уточнення адреси ТВБВ, в якому йому відкрито рахунок.

3.  Одержувач субсидії звертається до ТВБВ Банку, в якому відкрито рахунок, з документами що дають змогу Банку верифікувати клієнта (паспорт, РНОКПП)  та отримує електронний платіжний засіб (платіжну картку).

Нагадуємо, що:

-   поточні рахунки на тарифному пакеті «Мій рахунок» -  відкриваються безкоштовно;

-   видача коштів з поточних рахунків, відритих на тарифному пакеті «Мій рахунок» в касі Банку, банкоматах Банку та банках – партнерів здійснюється без комісійної винагороди;

-   зарахування коштів готівкової субсидії на поточні рахунки клієнтів, відкриті на рахунки для виплати соціальної допомоги/депозитів та процентів по йому/заробітної плати  здійснюється без комісійної винагороди;

-   комісія за підключення до смс-інформування сплачується відповідно до Тарифів за обслуговування поточного рахунку з використанням платіжної картки за тарифним пакетом «Мій рахунок».

 

Додаток: Інструкція щодо реєстрації  фізичної особи - отримувача субсидії у безготівкової формі в Особистому кабінеті на сайті Ощадбанку

Про головне

УРЯДОВА "ГАРЯЧА ЛІНІЯ"

Децентралізація влади

1939-1945. Пам'ятаємо. Перемагаємо.

 

    

Бердянська районна державна адміністрація. Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше.