Телефон довіри

Гаряча телефонна лінія

Гаряча лінія приймає усні звернення громадян до Бердянської райдержадміністрації та її структурних підрозділів за допомогою засобів телефонного зв’язку. Усні звернення громадян, які подані за допомогою засобів телефонного зв’язку, розглядаються згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян». На них надається письмова відповідь у встановлений законом термін.

Нагадуємо, що згідно з вимогами законодавства при поданні звернення обов’язково вказуються: прізвище, ім’я, по-батькові заявника, адреса та зміст звернення. Анонімні звернення (без зазначення ПІБ та адреси), а також звернення, в яких відсутній зміст (опис конкретної проблеми, яка підлягає вирішенню), розгляду не підлягають.

Телефон «гарячої лінії»: (06153) 3 56 61

Графік роботи гарячої лінії:

понеділок-четвер – 8:00 - 17:00,  

п’ятниця – 8.00 - 15.45,

субота-неділя – вихідні.

У передсвяткові дні робочий день скорочується на одну годину.

Телефон довіри

В райдержадміністрації діє «телефон довіри». Громадяни можуть звертатися з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників органів влади, пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів державної виконавчої влади щоденно (крім суботи та неділі, святкових днів) з 14-00 до 16-00 години.

Телефони служби: (06153)3-56-61

Наша адреса: м. Бердянськ, пр. Перемоги, буд.3

   

Бердянська районна державна адміністрація. Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше.