Урядова програма "Доступні ліки"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації у 2020 році

Бердянською районною державною адміністрацією протягом 2020 року проводилася системна робота, спрямована на забезпечення розгляду звернень громадян, здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян» та організації виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

З метою посилення персональної відповідальності за організацію роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації практикується звітування посадових та службових осіб на засіданнях колегії райдержадміністрації. Розпорядженням голови райдержадміністрації від 02.01.2020 №02 затверджено план роботи колегії Бердянської районної державної адміністрації на І квартал 2020 року, до якого було включено питання про стан роботи із зверненнями громадян в Бердянській районній державній адміністрації за 2019 рік .

На засідання колегії райдержадміністрації 24.03.2020 було заслухано звіт заступника керівника апарату райдержадміністрації, начальника відділу організаційної роботи, документообігу та інформаційного забезпечення апарату райдержадміністрації про стан роботи із зверненнями громадян в Бердянській райдержадміністрації у 2019 році.

Протягом 2020 року було прийнято 4 розпорядження з питань роботи із зверненнями громадян:

  • від 02.01.2020 №01 «Про особистий прийом громадян в Бердянській районній державній адміністрації на 2020 рік»,
  • від 24.02.2020 №55 «Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 02.01.2020 №01 «Про особистий прийом громадян в Бердянській районній державній адміністрації на 2020 рік»,
  • від 01.04.2020 №89 «Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 30.08.2011 № 668 «Про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян при голові районної державної адміністрації та затвердження Положення про неї»,
  • від 01.04.2020 №90 «Про стан роботи із зверненнями громадян в Бердянській районній державній адміністрації за 2019 рік та вдосконалення відповідної роботи у 2020 році».

На виконання пункту 6 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» розпорядженням голови райдержадміністрації від 02.01.2020 №01 «Про особистий прийом громадян в Бердянській районній державній адміністрації на 2020 рік» (зі змінами, внесеними розпорядженням голови райдержадміністрації від 24.02.2020 №55) затверджено графік особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації на 2020 рік. Графік особистого прийому громадян в Бердянській райдержадміністрації на 2020 рік був опублікований на офіційному сайті райдержадміністрації та розміщений на стендах в приміщенні райдержадміністрації та органах місцевого самоврядування.

За результатами особистих прийомів надійшли 15 звернень, з них всі - до голови райдержадміністрації. В телефонному режимі було прийнято 7 з 15 звернень. Під час виїзних прийомів звернення до керівництва райдержадміністрації не надходили. Звернення громадян в позаробочий час відсутні.

На виконання п. 1 УказуПрезидента України від 07.02.2008 № 109/2008 забезпечено функціонування «Прямої телефонної лінії», під час якої кожен мешканець району може по телефону звернутись до голови райдержадміністрації з будь-яким питанням. За звітний період проведено 12 «Прямих телефонних лінії», під час яких звернулися 7 громадян. Були порушені питання ремонту водопроводу в с.Успенівка Андріївської селищної ради, дотримання сусідами правил добросусідства, правильності нарахування субсидій, приватні та земельні питання.

11. Протягом 2020 року до Бердянської райдержадміністрації надійшло 124 звернення, що на 10% менше, ніж у 2019 році, з яких на особистих прийомах надійшло 15 проти 10 за 2019 рік, та письмово надійшло 109 проти 128 минулого періоду. Колективних звернень надійшло 12, що в 2,4 ради більше, ніж у 2019 році. Від загальної кількості колективних звернень надійшло 9,7%.

Всього вирішено позитивно 78 звернень, що складає 63% від загальної кількості, надано роз’яснення по 41 зверненню.

У зверненнях громадян, що надійшли до райдержадміністрації, було порушено 134 питання різної тематики.

Найбільш чисельними були питання соціального захисту населення, яких надійшло 82, що становить 61% від загальної кількості порушених питань. Це питання надання матеріальної допомоги на лікування, придбання ліків, вирішення побутових проблем та питання призначення, перегляду житлової субсидії, державної соціальної допомоги тощо. На другому місці скарги щодо діяльності органів місцевого самоврядування (на думку заявників – бездіяльності об’єднаних територіальних громад), яких надійшло протягом року 12 (9% від загальної кількості.) Третіми за кількістю стали питання аграрної політики і земельних відносин - 9 звернень, що становить 6,7% від загальної кількості.

Протягом 2020 року в 2,5 рази зменшилася кількість звернень громадян району на Урядову гарячу лінію. У звітному періоді райдержадміністрацією було отримано 65 звернень проти 169 у 2019 році. Майже 53,8% питань, порушених у цих зверненнях, стосувалися призначення соціальних допомог пільговим категоріям населення, нарахування та перерахування субсидій та пільг на житлово-комунальні послуги та тверде побутове паливо (35 звернень). Також були розглянуті питання щодо надання медичної допомоги, якості медичного обслуговування населення та незадовільної роботи керівних органів сільських ОТГ в галузі освіти та житлово-комунальної сфери.

Також минулого року до райдержадміністрації надійшло 7 звернень мешканців району до Запорізького обласного контактного центру, 4 з яких стосувалися питань дотримання/порушення карантинних норм, встановлених Урядом в період запобігання розповсюдженню COVID-19. Інші 3 питання стосувалися реалізації власних повноважень Осипенківської територіальною громадою.

На всі звернення, які надійшли з Урядової гарячої лінії та Запорізького ОКЦ, були заведені контрольні картки, які обліковуються окремо від інших звернень громадян. Дані звернення були опрацьовані згідно встановлених термінів, а за результатами їх розгляду були надані вичерпні відповіді заявникам, облдержадміністрації та ЗОКЦ.

 

Інформація про роботу зі зверненнями громадян у 2020 році

Про головне

УРЯДОВА "ГАРЯЧА ЛІНІЯ"

Децентралізація влади

1939-1945. Пам'ятаємо. Перемагаємо.

 

    

Бердянська районна державна адміністрація. Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше.