Про стан роботи зі зверненнями громадян у І кварталі 2020 року
Всього за звітний період до райдержадміністрації надійшло 36 звернень від громадян, з них під час особистого прийому - 10, в тому числі 2 – засобами телефонного зв'язку, а також електронною поштою – 1. Станом на 01.04.2020 розглянуто 34 звернення, з яких 20 звернень громадян задоволені, на 14 надані роз’яснення заявникам.
В стадії вирішення перебуває 2 звернення, кінцевий термін розгляду яких ще не настав.
Протягом кварталу мешканцями району було порушено 46 проблемних питань, 48% яких стосувалися питань соціального захисту. Так у звітному періоді з 22 заяв відповідної тематики 20 стосувалися надання матеріальної допомоги, з них 6– від учасників бойових дій АТО, 12 – від інвалідів І-ІІІ груп. Крім того заявниками були порушені 7 питань стосовно діяльності органів місцевого самоврядування та виконання ними власних повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Протягом звітного періоду 14 мешканців району звернулися на Урядову гарячу лінію, з них 7 - щодо перевірки та правильності нарахування субсидій та соціальних виплат. Інші звернення стосувалися питань ведення підприємницької діяльності, повернення земельного паю, неналежного утримання собак сусідами, заборгованості з виплат заробітної плати тощо.
З початку року до Запорізького обласного контактного центру телефонним звернулися 3 громадянина з проханням відновити вуличне освітлення в населеному пункті Осипенківської СОТГ, посприяти у виділенні коштів на розробку генерального плану с.Осипенко, встановлення касових апаратів в аптечних пунктах на території Осипенківської громади, а також – щодо перевірок в період карантинних обмежень соціальними службами сімей, що опинилися в складних життєвих обставинах.