Купить новостройку с отделкой. Где купить однокомнатную квартиру в новостройке? Купить новостройку недорого. Оценка стоимости недвижимости. Какая рыночная оценка недвижимости? Принципы оценки недвижимости. Теплый пол своими руками. Как сделать теплый пол в доме. Монтаж водяного теплого пола. Не включается ноутбук. Скажите почему не включается ноутбук. Ноутбук включается и сразу выключается. Быстрый кредит наличными. Где быстро взять кредит без справок. Оформить быстрый кредит. Топ wow сервера. Где скачать последний клиент wow? Самый лучший сервера world of warcraft. Ленточная пилорама цена. Ленточная пилорама своими руками чертежи. Скачать чертежи ленточной пилорамы. Аренда квартир без посредников. Длительная аренда квартир без посредников и прочих. Аренда однокомнатной квартиры.

 

 

Урядова програма "Доступні ліки"

 

Про роботу із зверненнями громадян в Бердянській районній державній адміністрації у 2018 році

Бердянською районною державною адміністрацією протягом 2018 року проводилася системна робота, спрямована на забезпечення розгляду звернень громадян, здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян» та організації виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

З метою посилення персональної відповідальності за організацію роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації практикується звітування посадових та службових осіб на засіданнях колегії райдержадміністрації. Питання роботи із зверненнями громадян було розглянуто на колегії райдержадміністрації 27.03.2018, де було заслухано звіт заступника керівника апарату райдержадміністрації, начальника відділу організаційної роботи, діловодства та контролю про стан роботи із зверненнями громадян в Бердянській райдержадміністрації у 2017 році. За підсумками розгляду даного питання головою райдержадміністрації видане розпорядження від 03.04.2018 №131 «Про стан роботи із зверненнями громадян в Бердянській районній державній адміністрації за 2017 рік та вдосконалення відповідної роботи у 2018 році». Довідку щодо стану роботи зі зверненнями громадян в 2017 році та копію даного розпорядження направлено структурним підрозділам райдержадміністрації та місцевим органам виконавчої влади для вжиття заходів щодо поліпшення цієї роботи та відповідного реагування.

За звітний період видано 3 розпорядження голови райдержадміністрації, що стосувалися питань роботи із зверненнями громадян:

- від 02.01.2018 №01 «Про особистий прийом громадян в Бердянській районній державній адміністрації на 2018 рік»;

- від 03.04.2018 №131 «Про стан роботи із зверненнями громадян в Бердянській районній державній адміністрації за 2017 рік та вдосконалення відповідної роботи у 2018 році»;

- від 28.08.2018 №50 «Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 02.01.2018 №01», який змінено дні прийомів громадян голови райдержадміністрації.

Керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, селищний та сільські голови звітують перед головою райдержадміністрації стосовно роботи зі зверненнями громадян протягом звітного періоду на засіданнях колегій, а також на засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові райдержадміністрації.

На виконання пункту 6 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» розпорядженням голови райдержадміністрації від 02.01.2018 №01 «Про особистий прийом громадян в Бердянській районній державній адміністрації на 2018 рік» було затверджено графік прийому громадян, яким передбачено проведення особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації чотири рази на місяць (в тому числі два особистих виїзних прийомів громадян) та проведення прийому громадян у позаробочий час. На підставі даного розпорядження було оновлено графік прийому громадян головою райдержадміністрації, першим заступником, заступником голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації в 2018 році. Графік особистого прийому громадян в Бердянській райдержадміністрації на 2018 рік був розміщений на стендах в приміщенні райдержадміністрації та органах місцевого самоврядування.

На виконання вищезазначеного розпорядження голови райдержадміністрації керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, селищним та сільськими головами були розроблені та затверджені графіки особистих прийомів громадян та проведена робота щодо оприлюднення даних графіків серед населення.

Графіки виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації затверджуються щомісячно. Напередодні проведення виїзного особистого прийому громадян головою райдержадміністрації в місцевих ЗМІ, на офіційному сайті райдержадміністрації та на дошках оголошень місцевих рад розміщується оголошення про його проведення із зазначенням дати, часу та місця проведення. Після кожного такого відвідування відповідальні працівники отримували ряд доручень щодо вирішення тих чи інших питань.

За звітний період керівництвом райдержадміністрації було проведено 122 особистих прийоми громадян, в тому числі 43 особистих виїзних прийомів.

У звітному році головою райдержадміністрації було проведено 35 прийомів громадян, з них 19 особистих (на робочому місці) та 16 особистих виїзних прийомів громадян. Заступниками голови райдержадміністрації було проведено 60 особистих прийомів громадян, в тому числі 27 виїзних.

Протягом року під час особистих прийомів громадян до керівництва райдержадміністрації звернулося 37 осіб. Звернення громадян в позаробочий час відсутні.

Аналіз роботи зі зверненнями громадян протягом 2017-2018 років свідчить про збільшення кількості звернень населення безпосередньо до керівників територіальних громад, в тому числі – до керівників СОТГ та, відповідно, їх позитивного вирішення. У зв’язку з чим суттєво знизилася кількість звернень до керівництва райдержадміністрації під час виїзних прийомів.

Посадовими особами райдержадміністрації, керівниками органів місцевого самоврядування спрямовано зусилля на забезпечення необхідних умов для реалізації громадянами конституційних прав на звернення та удосконалення організації прийому громадян.

На виконання п. 1 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 забезпечено функціонування «Прямої телефонної лінії», під час якої кожен мешканець району може по телефону звернутись до голови райдержадміністрації з будь-яким питанням. За звітний період проведено 12 «Прямих телефонних лінії», під час яких 6 мешканців району на свої запитання одержали вичерпні відповіді та роз’яснення, 1 дзвінок був анонімним.

Протягом 2018 року до Бердянської райдержадміністрації надійшло 350 звернень, що на 32 звернення (або на 10%) більше, ніж у 2017 році, з яких на особистому прийомі надійшло 37 проти 23 за 2017 рік, та письмово надійшло 313 проти 295 минулого періоду. Причиною збільшення письмових звернень стало збільшення кількості звернень мешканців району до керівництва райдержадміністрації щодо гадання матеріальної допомоги.

На особистих прийомах громадян надійшло 37 звернень, що на 14 звернень більше, ніж у 2017 році.

Колективних звернень надійшло 12, що на 6 звернень менше, ніж у 2017 році. Від загальної кількості колективних звернень надійшло 3,4%.

У зверненнях громадян, що надійшли до райдержадміністрації, було порушено 350 питань різної тематики.

Найбільш чисельними у 2018 році були питання соціального захисту населення, яких надійшло 234, що становить 67% від загальної кількості порушених питань та суттєво не відрізняється від показників 2017 року. Це питання надання матеріальної допомоги на лікування, придбання ліків, вирішення побутових проблем та питання призначення, перегляду житлової субсидії. На другому місці питання аграрної політики і земельних відносин - 28 звернення, що становить 8% від загальної кількості.

Бердянською райдержадміністрацією створено всі умови для забезпечення належного розгляду і організації вирішення проблем, з якими звертаються мешканці району, аналізуються причини повторних звернень.

Всього вирішено позитивно 239 звернень, що складає 68,3% від загальної кількості, надано роз’яснення по 97 зверненням, відмовлено у задоволенні розгляду 2 питань заявнику відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян».

Протягом 2018 року значно зросла кількість звернень громадян району на Урядову гарячу лінію. У звітному періоді райдержадміністрацією було отримано 108 звернень, що на 38% більше показника 2017 року. Майже 34% питань, порушених у цих зверненнях, стосувалися призначення соціальних допомог пільговим категоріям населення, нарахування та перерахування субсидій на житлово-комунальні послуги та тверде побутове паливо. Також були розглянуті питання щодо надання медичної допомоги, якості медичного обслуговування населення та забезпечення пільговими ліками в рамках програми «Доступні ліки».

Також минулого року до райдержадміністрації надійшло 26 звернень мешканців району до Запорізького обласного контактного центру, які стосувалися ремонту доріг державної та комунальної власності, підвищення якості медичних послуг, неправомірних, на думку заявників, дій місцевого відділення Запоріжжяобленерго тощо.

На всі звернення, які надійшли з Урядової гарячої лінії та Запорізького ОКЦ, були заведені контрольні картки, які обліковуються окремо від інших звернень громадян. Дані звернення були опрацьовані згідно встановлених термінів, а за результатами їх розгляду були надані вичерпні відповіді заявникам, облдержадміністрації та ЗОКЦ

Відповідальним структурним підрозділом апарату райдержадміністрації забезпечено стан виконавської дисципліни з розгляду звернень громадян на належному рівні. Всі звернення, які надійшли до райдержадміністрації розглянуті якісно, в терміни, передбачені законодавством. Звернення, що розглянуті поверхнево та неякісно, у звітному періоді відсутні. В райдержадміністрації забезпечено комп’ютерну реєстрацію усіх звернень громадян системою автоматизації діловодства та електронного документообігу «Optima – Work Flow».

Питання щодо стану роботи із зверненнями громадян та забезпечення реалізації конституційних прав мешканців району в райдержадміністрації залишається на постійному контролі.

 

Узагальнені дані про роботу зі зверненнями громадян

 

    

Бердянська районна державна адміністрація. Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше.