Как выбрать внешний диск. Внешний жесткий диск как выбрать самый подходящий. Какой внешний диск выбрать. Какой принтер выбрать. Какой выбрать лазерный принтер сегодня. Какой цветной принтер выбрать. Готовые программы на java. Изучаем java с нуля быстро. Как начать программировать на java. Бесплатные игры для планшетов android. Качественный samsung android планшет. Планшет android цена. Отдых в турции отели. Самый лучший отдых в турции. Отдых в турции отели цены. Wow дк гайд. Лучший wow фрост дк гайд. Wow дк танк гайд. Рабочие программы на языке python. Изучаем python с нуля. Язык python для начинающих. Бесплатые плагины для Joomla. Скачать joomla плагины бесплатно. Где скачать самые последние плагины на joomla.

 

 

Про стан роботи із зверненнями громадян в Бердянській районній державній адміністрації за 2016 рік

Протягом 2016 року Бердянською районною державною адміністрацією проводилася системна робота, спрямована на забезпечення розгляду звернень громадян, здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян» та організації виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

На виконання пункту 6 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 розпорядженням голови райдержадміністрації від20.01.2016 №29 «Про особистий прийом громадян в Бердянській районній державній адміністрації на 2016 рік» було затверджено графік прийому громадян, яким передбачено проведення особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації чотири рази на місяць (в тому числі два особистих виїзних прийомів громадян) та проведення прийому громадян у позаробочий час. На підставі даного розпорядження було оновлено графік прийому громадян головою райдержадміністрації, першим заступником, заступником голови райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації в 2016 році. Графік особистого прийому громадян в Бердянській райдержадміністрації на 2016 рік розміщено на стендах в приміщенні райдержадміністрації та органах місцевого самоврядування.

На виконання вищезазначеного розпорядження голови райдержадміністрації керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, селищним та сільськими головами були розроблені та затверджені графіки особистих прийомів громадян та проведена робота щодо оприлюднення даних графіків серед населення.

Графік особистих прийомів громадян керівництвом Бердянської райдержадміністрації на 2016 рік, проведення «Прямої» телефонної лінії було опубліковано на офіційному сайті райдержадміністрації.

Графіки виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації затверджуються щомісячно. Напередодні проведення виїзного особистого прийому громадян головою райдержадміністрації в місцевих ЗМІ публікується оголошення про його проведення із зазначенням дати, часу та місця проведення. Після кожного такого відвідування відповідальні працівники отримували ряд доручень щодо вирішення тих чи інших питань.

За звітний період керівництвом райдержадміністрації було проведено 147 особистих прийоми громадян (в тому числі 70 особистих виїзних прийоми громадян).

Головою райдержадміністрації проведено 19 особистих прийомів громадян та18 виїзних прийомів громадян. Заступниками голови райдержадміністрації було проведено 110 особистих прийомів громадян (в тому числі 52 виїзних прийоми громадян). Звернення громадян в позаробочий час відсутні.

Посадовими особами райдержадміністрації, керівниками органів місцевого самоврядування спрямовано зусилля на забезпечення необхідних умов для реалізації громадянами конституційних прав на звернення та удосконалення організації прийому громадян.

З метою перевірки дотримання законодавства про звернення, надання допомоги відповідальним за стан роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації, виконкомах місцевих рад району відділом організаційної роботи, діловодств та контролю (до 08.08.2016 – загальним відділом) апарату райдержадміністрації за звітний період проведено 7 перевірок (управління соціального захисту населення, відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації, сектору юридичної роботи апарату райдержадміністрації та 4 виконавчих комітетів місцевих рад району – Червонопільської, Осипенківської, Новопетрівської сільських та Андріївської селищної рад). Графік проведення перевірок діяльності виконавчих комітетів сільських рад затверджено розпорядженням голови райдержадміністрації від 28.12.2015 № 521 «Про План здійснення контролю за виконанням органами місцевого самоврядування Бердянського району делегованих повноважень органів виконавчої влади на 2016 рік». За результатами проведених перевірок керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, селищному та сільським головам були надані рекомендації щодо усунення виявлених недоліків.

Протягом 2016 року до Бердянської райдержадміністрації надійшло 361 звернення, що на 126 звернень (або на 53,6%) більше ніж у 2015 році, з яких письмових надійшло 298 проти 126 минулого періоду. Причиною збільшення письмових звернень стало збільшення коштів на фінансування районної програми соціальної підтримки незахищених верств населення, багатодітних родин та учасників АТО.

На особистих прийомах громадян надійшло 63 звернення, що на 46 звернень менше ніж у 2015 році.

Колективних звернень надійшло 23, що на 11 звернень  менше ніж у 2015 році. Від загальної кількості колективних звернень надійшло 6,4%.

У зверненнях громадян, що надійшли до райдержадміністрації, було порушено 369 питань різної тематики. Найбільш чисельними у 2015 році були питання соціального захисту населення, яких надійшло 224, що становить 62% від загальної кількості порушених питань, та на 151 звернення більше, ніж у 2015 році. Це питання надання матеріальної допомоги на лікування, придбання ліків, вирішення побутових проблем та питання призначення, перегляду житлової субсидії, пенсії тощо. На другому місці питання комунального господарства аграрної політики і земельних відносин - 41 звернення, що становить 11,4% від загальної кількості. Це - питання ремонту доріг комунальної власності, водопостачання населених пунктів, роботи комунальних установ, ремонту закладів комунальної сфери. Також серед чисельних питань, що порушували громадяни протягом  2016 року, були питання: аграрної політики і земельних відносин - 28 звернень; питання транспорту і зв’язку – 14, праці і заробітної плати та питань житлової політики – по 13 звернень відповідно.

Бердянською райдержадміністрацією створено всі умови для забезпечення належного розгляду і організації вирішення проблем, з якими звертаються мешканці району, аналізуються причини повторних звернень.

Всього вирішено позитивно 244 звернення, що складає 67,6% від загальної кількості, надано роз’яснення по 117 зверненням, відмови у задоволенні розгляду питання не було.

На виконання п. 1 УказуПрезидента України від 07.02.2008 №109/2008 забезпечено функціонування «Прямої телефонної лінії», під час якої кожен мешканець району може по телефону звернутись до голови райдержадміністрації з будь-яким питанням. За звітний період проведено 11 «Прямих телефонних лінії», під час яких 14 мешканців району на свої запитання одержали вичерпні відповіді.

У Бердянській райдержадміністрації діє «телефон довіри». Інформація щодо його дії розміщена в Бердянській суспільно-політичній газеті «Південна Зоря» та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.  За звітний період звернення на «телефон довіри» не надходили.

Протягом 2016 року значно зросли звернення громадян на Урядову гарячу лінію. У звітному періоді райдержадміністрацією було отримано 218 звернень, що на 67% більше показника минулого року. Майже 85 % питань, порушених у цих зверненнях, стосувалися прискорення соціальних виплат пільговим категоріям населення, призначення та перерахування субсидій на житлово-комунальні послуги та тверде побутове паливо. На всі звернення, які надійшли з Урядової гарячої лінії, були заведені контрольні картки, які обліковуються окремо від інших звернень громадян. Дані звернення були опрацьовані згідно встановлених термінів, а за результатами їх розгляду були надані вичерпні відповіді заявникам та облдержадміністрації.

Керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, селищний та сільські голови звітують перед головою райдержадміністрації стосовно роботи зі зверненнями громадян протягом звітного періоду на засіданнях колегій, а також на засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові райдержадміністрації.

На виконання п.3 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 в райдержадміністрації функціонує постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян при голові райдержадміністрації, склад якої оновлено розпорядженням голови райдержадміністрації від 02.11.2015 № 443. Засідання проводяться згідно складених та затверджених графіків, оформлюються протоколами. За звітний період згідно графіків проведено 4 засідання, на яких звітували про результати розгляду звернень громадян начальник загального відділу апарату райдержадміністрації, начальник відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації, начальник відділу економіки та житлово-комунального господарства райдержадміністрації, начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації та Андріївський селищний, Новотроїцький, Дмитрівський та Новопетрівський сільські голови.

Протягом минулого року на сторінках офіційних публікувалися оголошення щодо проведення виїзних прийомів громадян головою райдержадміністрації та проведення прямих телефонних ліній в райдержадміністрації.

Питання організації роботи із зверненнями громадян розглядались на семінарах, нарадах з начальниками структурних підрозділів райдержадміністрації, селищним і сільськими головами. Так, 14.07.2016 було проведено семінар з працівниками органів місцевого самоврядування щодо актуальних питань реалізації положень Закону України «Про звернення громадян», 23.09.2016 – нараду з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, працівниками апарату щодо реалізації мешканцями району конституційного права на звернення до органів влади.

Відповідальним структурним підрозділом апарату райдержадміністрації забезпечено стан виконавської дисципліни з розгляду звернень громадян на належному рівні. Всі звернення, які надійшли до райдержадміністрації розглянуті якісно, в терміни, передбачені законодавством. Звернення, що розглянуті поверхнево та неякісно, у звітному періоді відсутні. В райдержадміністрації забезпечено комп’ютерну реєстрацію усіх звернень громадян системою автоматизації діловодства та електронного документообігу «Optima – Work Flow».

Питання щодо стану роботи із зверненнями громадян та забезпечення реалізації конституційних прав мешканців району в райдержадміністрації залишається на постійному контролі.

    

Шановні відвідувачі і користувачі сайту!

Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові вказання посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Бердянської райдержадміністрації www.berda.gov.ua