Как правильно класть плитку. Как класть плитку на стену быстро. Класть плитку своими руками. Как выбрать ламинат для квартиры. Какой лучше выбрать ламинат сегодня. Какого цвета выбрать ламинат. Как правильно клеить обои. Как клеить обои на потолок вертикально. Как правильно клеить углы обоями. Интересные самоделки своими руками. Качественные самоделки своими руками фото. Самоделки для дома своими руками. Как сделать потолок в доме. Чем лучше утеплить потолок дома на сегодняшний день. Утепление потолка дома своими руками. Бизнес идеи с минимальными вложениями. Успешные идеи малого бизнеса с нуля. Прибыльные бизнес идеи. Как сделать мебель своими руками. Сделать деревянная мебель своими руками. Сделать мебель своими руками видео. Опалубка для фундамента. Как сделать опалубку для фундамента быстро. Опалубка для фундамента купить.

 

Урядова програма "Доступні ліки"

 

Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Бердянської РДА у першому півріччі 2016 року

Всього за звітній період до райдержадміністрації надійшло 177 звернень громадян, в яких було порушено 185 проблемних питання.

Загальна кількість громадян, що звернулися до керівництва райдержадміністрації протягом  6 місяців 2016 року в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року збільшилася  майже вдвічі.

Протягом звітного періоду письмових звернень надійшло 144 проти 51 минулого року.

Найбільш чисельними протягом звітного періоду були звернення громадян з питань соціального захисту – всього 110 звернень або 62,1 % від загальної кількості, де порушувалися питання надання матеріальної допомоги на лікування, придбання ліків, вирішення матеріально-побутових проблем тощо.

З питань комунального господарства надійшло 20 звернень,  що складає 11,3 % від загальної кількості порушених питань. Порушувалися питання ремонту доріг, вуличного освітлення, будівництва та ремонту водоводів.

З аграрної політики і земельних відносин надійшло 14 звернень. Це питання отримання документів на земельні ділянки, встановлення межі, а також проведення розрахунків за оренду земельних паїв.

За звітній період значно збільшилася кількість звернень громадян на Урядову гарячу лінію. Таких звернень  до райдержадміністрації надійшло 135. Найбільш чисельними були звернення громадян на УГЛ з питання нарахування та виплати субсидії на житлово-комунальні послуги.

Також до райдержадміністрації надійшло 5 звернень громадян із Запорізького обласного контактного центру.

На звернення, які надійшли з Урядової гарячої лінії та Запорізького обласного контактного центру, були заведені контрольні картки, які обліковуються окремо від інших звернень громадян.

Звернення, які надійшли з Урядової гарячої лінії та Запорізького обласного контактного центру, були опрацьовані згідно встановлених термінів,   заявникам та обласній державній адміністрації надані вичерпні відповіді.

Особисті прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації проведено згідно графіку, який затверджено розпорядженням голови райдержадміністрації від 20.01.2016 № 29 «Про особистий прийом громадян в Бердянській районній державній адміністрації на 2016 рік».

Оновлений графік особистого прийому громадян  розміщено на стендах в приміщенні райдержадміністрації, органах місцевого самоврядування та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

Всього за шість  місяців поточного року керівництвом райдержадміністрації  проведено 74 особистих прийомів громадян, в т.ч. виїзних прийомів громадян – 37, з них головою райдержадміністрації   проведено 8 особистих прийомів  та  8 виїзних.

На особистих прийомах  надійшло 33 звернень громадян, що  на 5 звернень менше у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року.

Звернення громадян в позаробочий час відсутні.

Графіки виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації затверджуються щомісячно. Напередодні проведення виїзного особистого прийому громадян головою райдержадміністрації в місцевих ЗМІ публікується оголошення про його проведення із зазначенням дати, часу та місця проведення.

Також протягом 6 місяців 2016 року було проведено 5 «Прямих телефонних ліній», під час яких 6 мешканців району на свої запитання одержали вичерпні відповіді. Про проведення прямих телефонних ліній напередодні розміщується повідомлення в місцевих ЗМІ.

Питання роботи із зверненнями громадян  за 2015 рік було розглянуто на колегії райдержадміністрації 22 березня 2016 року. За підсумками розгляду даного питання головою райдержадміністрації видане розпорядження від 01.04.2016 № 111 «Про стан роботи із зверненнями громадян  в Бердянській районній державній адміністрації  за 2015 рік».

Звернення, що надійшли до райдержадміністрації протягом І півріччя 2016 року розглянуті вчасно, заявникам надані вичерпні відповіді.

Всього за звітній період до райдержадміністрації надійшло 177 звернень громадян, в яких було порушено 185проблемних питання.

Загальна кількість громадян, що звернулися до керівництва райдержадміністрації протягом  6 місяців 2016 року в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року збільшилася  майже вдвічі.

Протягом звітного періоду письмових звернень надійшло 144 проти 51 минулого року.

Найбільш чисельними протягом звітного періоду були звернення громадян з питань соціального захисту – всього 110 звернень або 62,1 % від загальної кількості, де порушувалися питання надання матеріальної допомоги на лікування, придбання ліків, вирішення матеріально-побутових проблем тощо.

З питань комунального господарства надійшло 20 звернень,  що складає 11,3 % від загальної кількості порушених питань. Порушувалися питання ремонту доріг, вуличного освітлення, будівництва та ремонту водоводів.

З аграрної політики і земельних відносин надійшло 14 звернень. Це питання отримання документів на земельні ділянки, встановлення межі, а також проведення розрахунків за оренду земельних паїв.

За звітній період значно збільшилася кількість звернень громадян на Урядову гарячу лінію. Таких звернень  до райдержадміністрації надійшло 135. Найбільш чисельними були звернення громадян на УГЛ з питання нарахування та виплати субсидії на житлово-комунальні послуги.

Також до райдержадміністрації надійшло 5 звернень громадян із Запорізького обласного контактного центру.

На звернення, які надійшли з Урядової гарячої лінії та Запорізького обласного контактного центру, були заведені контрольні картки, які обліковуються окремо від інших звернень громадян.

Звернення, які надійшли з Урядової гарячої лінії та Запорізького обласного контактного центру, були опрацьовані згідно встановлених термінів,   заявникам та обласній державній адміністрації надані вичерпні відповіді.

Особисті прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації проведено згідно графіку, який затверджено розпорядженням голови райдержадміністрації від 20.01.2016 № 29 «Про особистий прийом громадян в Бердянській районній державній адміністрації на 2016 рік».

Оновлений графік особистого прийому громадян  розміщено на стендах в приміщенні райдержадміністрації, органах місцевого самоврядування та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

Всього за шість  місяців поточного року керівництвом райдержадміністрації  проведено 74 особистих прийомів громадян, в т.ч. виїзних прийомів громадян – 37, з них головою райдержадміністрації   проведено 8 особистих прийомів  та  8 виїзних.

На особистих прийомах  надійшло 33 звернень громадян, що  на 5 звернень менше у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року.

Звернення громадян в позаробочий час відсутні.

Графіки виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації затверджуються щомісячно. Напередодні проведення виїзного особистого прийому громадян головою райдержадміністрації в місцевих ЗМІ публікується оголошення про його проведення із зазначенням дати, часу та місця проведення.

Також протягом 6 місяців 2016 року було проведено 5 «Прямих телефонних ліній», під час яких 6 мешканців району на свої запитання одержали вичерпні відповіді. Про проведення прямих телефонних ліній напередодні розміщується повідомлення в місцевих ЗМІ.

Питання роботи із зверненнями громадян  за 2015 рік було розглянуто на колегії райдержадміністрації 22 березня 2016 року. За підсумками розгляду даного питання головою райдержадміністрації видане розпорядження від 01.04.2016 № 111 «Про стан роботи із зверненнями громадян  в Бердянській районній державній адміністрації  за 2015 рік».

Звернення, що надійшли до райдержадміністрації протягом І півріччя 2016 року розглянуті вчасно, заявникам надані вичерпні відповіді.

 

Всього за звітній період до райдержадміністрації надійшло 177 звернень громадян, в яких було порушено 185проблемних питання.

Загальна кількість громадян, що звернулися до керівництва райдержадміністрації протягом  6 місяців 2016 року в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року збільшилася  майже вдвічі.

Протягом звітного періоду письмових звернень надійшло 144 проти 51 минулого року.

Найбільш чисельними протягом звітного періоду були звернення громадян з питань соціального захисту – всього 110 звернень або 62,1 % від загальної кількості, де порушувалися питання надання матеріальної допомоги на лікування, придбання ліків, вирішення матеріально-побутових проблем тощо.

З питань комунального господарства надійшло 20 звернень,  що складає 11,3 % від загальної кількості порушених питань. Порушувалися питання ремонту доріг, вуличного освітлення, будівництва та ремонту водоводів.

З аграрної політики і земельних відносин надійшло 14 звернень. Це питання отримання документів на земельні ділянки, встановлення межі, а також проведення розрахунків за оренду земельних паїв.

За звітній період значно збільшилася кількість звернень громадян на Урядову гарячу лінію. Таких звернень  до райдержадміністрації надійшло 135. Найбільш чисельними були звернення громадян на УГЛ з питання нарахування та виплати субсидії на житлово-комунальні послуги.

Також до райдержадміністрації надійшло 5 звернень громадян із Запорізького обласного контактного центру.

На звернення, які надійшли з Урядової гарячої лінії та Запорізького обласного контактного центру, були заведені контрольні картки, які обліковуються окремо від інших звернень громадян.

Звернення, які надійшли з Урядової гарячої лінії та Запорізького обласного контактного центру, були опрацьовані згідно встановлених термінів,   заявникам та обласній державній адміністрації надані вичерпні відповіді.

Особисті прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації проведено згідно графіку, який затверджено розпорядженням голови райдержадміністрації від 20.01.2016 № 29 «Про особистий прийом громадян в Бердянській районній державній адміністрації на 2016 рік».

Оновлений графік особистого прийому громадян  розміщено на стендах в приміщенні райдержадміністрації, органах місцевого самоврядування та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

Всього за шість  місяців поточного року керівництвом райдержадміністрації  проведено 74 особистих прийомів громадян, в т.ч. виїзних прийомів громадян – 37, з них головою райдержадміністрації   проведено 8 особистих прийомів  та  8 виїзних.

На особистих прийомах  надійшло 33 звернень громадян, що  на 5 звернень менше у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року.

Звернення громадян в позаробочий час відсутні.

Графіки виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації затверджуються щомісячно. Напередодні проведення виїзного особистого прийому громадян головою райдержадміністрації в місцевих ЗМІ публікується оголошення про його проведення із зазначенням дати, часу та місця проведення.

Також протягом 6 місяців 2016 року було проведено 5 «Прямих телефонних ліній», під час яких 6 мешканців району на свої запитання одержали вичерпні відповіді. Про проведення прямих телефонних ліній напередодні розміщується повідомлення в місцевих ЗМІ.

Питання роботи із зверненнями громадян  за 2015 рік було розглянуто на колегії райдержадміністрації 22 березня 2016 року. За підсумками розгляду даного питання головою райдержадміністрації видане розпорядження від 01.04.2016 № 111 «Про стан роботи із зверненнями громадян  в Бердянській районній державній адміністрації  за 2015 рік».

Звернення, що надійшли до райдержадміністрації протягом І півріччя 2016 року розглянуті вчасно, заявникам надані вичерпні відповіді.ні про звернення громадян

Додаток: дані про звернення громадян, що надійшли до Бердянської РДА у першому півріччі 2016 року

Про головне

УРЯДОВА "ГАРЯЧА ЛІНІЯ"

Децентралізація влади

1939-1945. Пам'ятаємо. Перемагаємо.

Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву

 

    

Бердянська районна державна адміністрація. Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше.