Ремонт ноутбука своими руками. Быстрый и гарантийный ремонт ноутбуков. Срочный ремонт ноутбуков. Ремонт компьютеров на дому. Быстрый ремонт компьютеров своими руками. Настройка и ремонт компьютеров. Java уроки для начинающих. Лучшие java уроки. Учим язык Java с нуля. Обзор смартфонов samsung. Качественный обзор смартфонов samsung galaxy. Обзор смартфона samsung galaxy s4. Фото картинки приколы. Самые новые картинки приколы. Лучшие приколы картинки. Скачать аддоны для wow. Самые новые аддоны для wow скачать. Скачать аддоны для wow быстро и без реги. Видео уроки python. Лучшие python уроки. Учим язык python с нуля. Скачать шаблоны для Joomla. Самые новые joomla шаблоны. Бесплатные шаблоны для Joomla.

 

Урядова програма "Доступні ліки"

 

Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Бердянської РДА у першому півріччі 2016 року

Всього за звітній період до райдержадміністрації надійшло 177 звернень громадян, в яких було порушено 185 проблемних питання.

Загальна кількість громадян, що звернулися до керівництва райдержадміністрації протягом  6 місяців 2016 року в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року збільшилася  майже вдвічі.

Протягом звітного періоду письмових звернень надійшло 144 проти 51 минулого року.

Найбільш чисельними протягом звітного періоду були звернення громадян з питань соціального захисту – всього 110 звернень або 62,1 % від загальної кількості, де порушувалися питання надання матеріальної допомоги на лікування, придбання ліків, вирішення матеріально-побутових проблем тощо.

З питань комунального господарства надійшло 20 звернень,  що складає 11,3 % від загальної кількості порушених питань. Порушувалися питання ремонту доріг, вуличного освітлення, будівництва та ремонту водоводів.

З аграрної політики і земельних відносин надійшло 14 звернень. Це питання отримання документів на земельні ділянки, встановлення межі, а також проведення розрахунків за оренду земельних паїв.

За звітній період значно збільшилася кількість звернень громадян на Урядову гарячу лінію. Таких звернень  до райдержадміністрації надійшло 135. Найбільш чисельними були звернення громадян на УГЛ з питання нарахування та виплати субсидії на житлово-комунальні послуги.

Також до райдержадміністрації надійшло 5 звернень громадян із Запорізького обласного контактного центру.

На звернення, які надійшли з Урядової гарячої лінії та Запорізького обласного контактного центру, були заведені контрольні картки, які обліковуються окремо від інших звернень громадян.

Звернення, які надійшли з Урядової гарячої лінії та Запорізького обласного контактного центру, були опрацьовані згідно встановлених термінів,   заявникам та обласній державній адміністрації надані вичерпні відповіді.

Особисті прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації проведено згідно графіку, який затверджено розпорядженням голови райдержадміністрації від 20.01.2016 № 29 «Про особистий прийом громадян в Бердянській районній державній адміністрації на 2016 рік».

Оновлений графік особистого прийому громадян  розміщено на стендах в приміщенні райдержадміністрації, органах місцевого самоврядування та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

Всього за шість  місяців поточного року керівництвом райдержадміністрації  проведено 74 особистих прийомів громадян, в т.ч. виїзних прийомів громадян – 37, з них головою райдержадміністрації   проведено 8 особистих прийомів  та  8 виїзних.

На особистих прийомах  надійшло 33 звернень громадян, що  на 5 звернень менше у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року.

Звернення громадян в позаробочий час відсутні.

Графіки виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації затверджуються щомісячно. Напередодні проведення виїзного особистого прийому громадян головою райдержадміністрації в місцевих ЗМІ публікується оголошення про його проведення із зазначенням дати, часу та місця проведення.

Також протягом 6 місяців 2016 року було проведено 5 «Прямих телефонних ліній», під час яких 6 мешканців району на свої запитання одержали вичерпні відповіді. Про проведення прямих телефонних ліній напередодні розміщується повідомлення в місцевих ЗМІ.

Питання роботи із зверненнями громадян  за 2015 рік було розглянуто на колегії райдержадміністрації 22 березня 2016 року. За підсумками розгляду даного питання головою райдержадміністрації видане розпорядження від 01.04.2016 № 111 «Про стан роботи із зверненнями громадян  в Бердянській районній державній адміністрації  за 2015 рік».

Звернення, що надійшли до райдержадміністрації протягом І півріччя 2016 року розглянуті вчасно, заявникам надані вичерпні відповіді.

Всього за звітній період до райдержадміністрації надійшло 177 звернень громадян, в яких було порушено 185проблемних питання.

Загальна кількість громадян, що звернулися до керівництва райдержадміністрації протягом  6 місяців 2016 року в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року збільшилася  майже вдвічі.

Протягом звітного періоду письмових звернень надійшло 144 проти 51 минулого року.

Найбільш чисельними протягом звітного періоду були звернення громадян з питань соціального захисту – всього 110 звернень або 62,1 % від загальної кількості, де порушувалися питання надання матеріальної допомоги на лікування, придбання ліків, вирішення матеріально-побутових проблем тощо.

З питань комунального господарства надійшло 20 звернень,  що складає 11,3 % від загальної кількості порушених питань. Порушувалися питання ремонту доріг, вуличного освітлення, будівництва та ремонту водоводів.

З аграрної політики і земельних відносин надійшло 14 звернень. Це питання отримання документів на земельні ділянки, встановлення межі, а також проведення розрахунків за оренду земельних паїв.

За звітній період значно збільшилася кількість звернень громадян на Урядову гарячу лінію. Таких звернень  до райдержадміністрації надійшло 135. Найбільш чисельними були звернення громадян на УГЛ з питання нарахування та виплати субсидії на житлово-комунальні послуги.

Також до райдержадміністрації надійшло 5 звернень громадян із Запорізького обласного контактного центру.

На звернення, які надійшли з Урядової гарячої лінії та Запорізького обласного контактного центру, були заведені контрольні картки, які обліковуються окремо від інших звернень громадян.

Звернення, які надійшли з Урядової гарячої лінії та Запорізького обласного контактного центру, були опрацьовані згідно встановлених термінів,   заявникам та обласній державній адміністрації надані вичерпні відповіді.

Особисті прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації проведено згідно графіку, який затверджено розпорядженням голови райдержадміністрації від 20.01.2016 № 29 «Про особистий прийом громадян в Бердянській районній державній адміністрації на 2016 рік».

Оновлений графік особистого прийому громадян  розміщено на стендах в приміщенні райдержадміністрації, органах місцевого самоврядування та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

Всього за шість  місяців поточного року керівництвом райдержадміністрації  проведено 74 особистих прийомів громадян, в т.ч. виїзних прийомів громадян – 37, з них головою райдержадміністрації   проведено 8 особистих прийомів  та  8 виїзних.

На особистих прийомах  надійшло 33 звернень громадян, що  на 5 звернень менше у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року.

Звернення громадян в позаробочий час відсутні.

Графіки виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації затверджуються щомісячно. Напередодні проведення виїзного особистого прийому громадян головою райдержадміністрації в місцевих ЗМІ публікується оголошення про його проведення із зазначенням дати, часу та місця проведення.

Також протягом 6 місяців 2016 року було проведено 5 «Прямих телефонних ліній», під час яких 6 мешканців району на свої запитання одержали вичерпні відповіді. Про проведення прямих телефонних ліній напередодні розміщується повідомлення в місцевих ЗМІ.

Питання роботи із зверненнями громадян  за 2015 рік було розглянуто на колегії райдержадміністрації 22 березня 2016 року. За підсумками розгляду даного питання головою райдержадміністрації видане розпорядження від 01.04.2016 № 111 «Про стан роботи із зверненнями громадян  в Бердянській районній державній адміністрації  за 2015 рік».

Звернення, що надійшли до райдержадміністрації протягом І півріччя 2016 року розглянуті вчасно, заявникам надані вичерпні відповіді.

 

Всього за звітній період до райдержадміністрації надійшло 177 звернень громадян, в яких було порушено 185проблемних питання.

Загальна кількість громадян, що звернулися до керівництва райдержадміністрації протягом  6 місяців 2016 року в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року збільшилася  майже вдвічі.

Протягом звітного періоду письмових звернень надійшло 144 проти 51 минулого року.

Найбільш чисельними протягом звітного періоду були звернення громадян з питань соціального захисту – всього 110 звернень або 62,1 % від загальної кількості, де порушувалися питання надання матеріальної допомоги на лікування, придбання ліків, вирішення матеріально-побутових проблем тощо.

З питань комунального господарства надійшло 20 звернень,  що складає 11,3 % від загальної кількості порушених питань. Порушувалися питання ремонту доріг, вуличного освітлення, будівництва та ремонту водоводів.

З аграрної політики і земельних відносин надійшло 14 звернень. Це питання отримання документів на земельні ділянки, встановлення межі, а також проведення розрахунків за оренду земельних паїв.

За звітній період значно збільшилася кількість звернень громадян на Урядову гарячу лінію. Таких звернень  до райдержадміністрації надійшло 135. Найбільш чисельними були звернення громадян на УГЛ з питання нарахування та виплати субсидії на житлово-комунальні послуги.

Також до райдержадміністрації надійшло 5 звернень громадян із Запорізького обласного контактного центру.

На звернення, які надійшли з Урядової гарячої лінії та Запорізького обласного контактного центру, були заведені контрольні картки, які обліковуються окремо від інших звернень громадян.

Звернення, які надійшли з Урядової гарячої лінії та Запорізького обласного контактного центру, були опрацьовані згідно встановлених термінів,   заявникам та обласній державній адміністрації надані вичерпні відповіді.

Особисті прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації проведено згідно графіку, який затверджено розпорядженням голови райдержадміністрації від 20.01.2016 № 29 «Про особистий прийом громадян в Бердянській районній державній адміністрації на 2016 рік».

Оновлений графік особистого прийому громадян  розміщено на стендах в приміщенні райдержадміністрації, органах місцевого самоврядування та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

Всього за шість  місяців поточного року керівництвом райдержадміністрації  проведено 74 особистих прийомів громадян, в т.ч. виїзних прийомів громадян – 37, з них головою райдержадміністрації   проведено 8 особистих прийомів  та  8 виїзних.

На особистих прийомах  надійшло 33 звернень громадян, що  на 5 звернень менше у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року.

Звернення громадян в позаробочий час відсутні.

Графіки виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації затверджуються щомісячно. Напередодні проведення виїзного особистого прийому громадян головою райдержадміністрації в місцевих ЗМІ публікується оголошення про його проведення із зазначенням дати, часу та місця проведення.

Також протягом 6 місяців 2016 року було проведено 5 «Прямих телефонних ліній», під час яких 6 мешканців району на свої запитання одержали вичерпні відповіді. Про проведення прямих телефонних ліній напередодні розміщується повідомлення в місцевих ЗМІ.

Питання роботи із зверненнями громадян  за 2015 рік було розглянуто на колегії райдержадміністрації 22 березня 2016 року. За підсумками розгляду даного питання головою райдержадміністрації видане розпорядження від 01.04.2016 № 111 «Про стан роботи із зверненнями громадян  в Бердянській районній державній адміністрації  за 2015 рік».

Звернення, що надійшли до райдержадміністрації протягом І півріччя 2016 року розглянуті вчасно, заявникам надані вичерпні відповіді.ні про звернення громадян

Додаток: дані про звернення громадян, що надійшли до Бердянської РДА у першому півріччі 2016 року

    

Бердянська районна державна адміністрація. Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше.