Как лечить гастрит быстро. Как лечить гастрит желудка дома. Как лечить гастрит народными средствами. Лечение и профилактика кариеса. Быстрая профилактика кариеса зубов. Профилактика кариеса у взрослых. Питание во время беременности. Какое правильное питание во время беременности. Режим питания во время беременности. Почки симптомы болезни. Главные признаки болезни почек. Питание при болезни почек. Как доставить удовольствие девушке. Как доставить девушке больше удовольствия днем. Как доставить максимум удовольствия девушке. Грудные мышцы в домашних условиях. Быстрые домашние упражнения для грудных мышц. Тренировка грудных мышц. Йога для начинающих видео. Качественная йога для беременных. Уроки йоги для начинающих. Народное лечение простата. Главные средства лечения аденомы простаты. Лечение простатита и аденомы простаты.

 

 

Стан роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2015 року

Всього за звітній період до райдержадміністрації надійшло 172 звернення громадян, в яких було порушено 183проблемних питання.

Загальна кількість звернень громадян за 9 місяців 2015 року в порівнянні з аналогічним періодом 2014 року збільшилася на 10 звернень, або на 6,1 %.

Протягом звітного періоду письмових звернень надійшло 94 проти 54 минулого року.

Найбільш чисельними протягом звітного періоду були звернення громадян з питань соціального захисту – всього 46 звернень або 25 % від загальної кількості, де порушувалися питання надання матеріальної допомоги на лікування, придбання ліків, ремонт будинків, а також питання нарахування та виплати субсидії на житлово-комунальні послуги.

З аграрної політики і земельних відносин надійшло 43 звернення, що складає 23,5 % від загальної кількості порушених питань. Це питання отримання документів на земельні ділянки, встановлення межі, а також проведення розрахунків за оренду земельних паїв.

За звітній період збільшилася кількість звернень громадян на Урядову гарячу лінію. Таких звернень  до райдержадміністрації надійшло 56. Найбільш чисельними були звернення громадян на УГЛ з питання нарахування та виплати субсидії на житлово-комунальні послуги.

На звернення, які надійшли з Урядової гарячої лінії, були заведені контрольні картки, які обліковуються окремо від інших звернень громадян.

Звернення, які надійшли з Урядової гарячої лінії, були опрацьовані згідно встановлених термінів,   заявникам та обласній державній адміністрації надані вичерпні відповіді.

Особисті прийоми громадян проведено згідно графіку, який затверджено розпорядженням голови райдержадміністрації від 05.01.2015 № 02 «Про особистий прийом громадян в Бердянській районній державній адміністрації на 2015 рік».

Оновлений графік особистого прийому громадян  розміщено на стендах в приміщенні райдержадміністрації, органах місцевого самоврядування та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

Всього за дев’ять  місяців поточного року керівництвом райдержадміністрації було проведено 88 особистих прийомів громадян, в т.ч. виїзних прийомів громадян – 44, з них головою райдержадміністрації   проведено 14 особистих прийомів  та  13 виїзних.

На особистих прийомах  надійшло 78 звернень громадян, що  на 30 звернень менше у порівнянні з аналогічним періодом 2014 року.

Звернення громадян в позаробочий час відсутні.

Графіки виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації затверджуються щомісячно. Напередодні проведення виїзного особистого прийому громадян головою райдержадміністрації в місцевих ЗМІ публікується оголошення про його проведення із зазначенням дати, часу та місця проведення.

Графік особистих прийомів громадян керівництвом Бердянської райдержадміністрації на 2015 рік було опубліковано в Бердянській суспільно-політичній газеті «Південна Зоря» 16.04.2015 № 23 (17270).

Також протягом 9 місяців 2015 року було проведено 9 «Прямих телефонних ліній», під час яких 15 мешканців району на свої запитання одержали вичерпні відповіді. Про проведення прямих телефонних ліній напередодні розміщується повідомлення в місцевих ЗМІ.

Питання роботи із зверненнями громадян та про  доступ до публічної інформації за 2014 рік було розглянуто на колегії 24 березня 2015 року. За підсумками розгляду даних питань головою райдержадміністрації видане розпорядження від 25.03.2015 № 90 «Про стан роботи із зверненнями громадян та забезпечення доступу до публічної інформації в Бердянській районній державній адміністрації в 2014 році».

Навчання з питання щодо забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», згідно розпорядження голови райдержадміністрації від 01.07.2015 № 251 «Про план навчання з керівниками структурних підрозділів у Бердянській районній державній адміністрації на ІІІ квартал 2015 року» проведено   15.09.2015.

Звернення, що надійшли до райдержадміністрації протягом 9 місяців 2015 року розглянуті вчасно, заявникам надані вичерпні відповіді.

 

Додаток: дані про звернення громадян за 9 місяців 2015 року

 

    

Шановні відвідувачі і користувачі сайту!

Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові вказання посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Бердянської райдержадміністрації www.berda.gov.ua