Хочу продать квартиру. Ипотека можно ли продать квартиру быстро. Можно продать долю в квартире. В каком банке брать ипотеку. Стоит ли брать ипотеку сегодня. На какой срок брать ипотеку. Утепление стен своими руками. Быстрое утепление стен пенопластом своими руками. Технология утепления стен. Ремонт видеокарты ноутбука. Быстрый ремонт видеокарты своими руками. Сколько стоит ремонт видеокарты. В каком банке взять автокредит. Где выгоднее взять автокредит без проблем. Бесплатный сервер wow. Рейтинг серверов wow сайт. Сервера wow mangos. Чертежи самодельных станков. Скачать чертежи станков для холодной ковки. Сверлильный станок чертеж. Договор аренды квартиры. Стоимость аренды квартиры в Москве. Снять в аренду квартиру.

 

 

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2013 року в Бердянській районній державній адміністрації

Бердянською районною державною адміністрацією протягом І півріччя 2013 року здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян» та організації виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

З метою посилення персональної відповідальності за організацію роботи зі зверненнями громадян в Бердянській райдержадміністрації практикується звітування посадових та службових осіб на засіданнях колегії райдержадміністрації.

В І півріччі 2013 року питання роботи із зверненнями громадян було розглянуто на колегії 26 березня 2013 року, де було заслухано звіт  заступника керівника апарату райдержадміністрації, начальника організаційного відділу Галущак А.Ф. про підсумки роботи із зверненнями громадян за  2012 рік в Бердянській районній державній адміністрації.

За підсумками розгляду даного питання головою районної державної адміністрації видане розпорядження від 27.03.2013 № 97 «Про стан роботи із зверненнями громадян в Бердянській районній державній адміністрації».          

Копію даного розпорядження про стан роботи із зверненнями громадян в 2012 році направлено структурним підрозділам райдержадміністрації та місцевим органам виконавчої влади для вжиття заходів щодо поліпшення цієї роботи та відповідного реагування.

За звітний період видано  три розпорядження голови райдержадміністрації з питань роботи із зверненнями громадян:

             - від 03.01.2013 № 03 «Про особистий прийом громадян в Бердянській районній державній адміністрації»;

             - від 25.02.2013 № 68 «Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 03.01.2013 № 03»  (в зв”язку із кадровими змінами);

- від 27.03.2013 № 97 «Про стан роботи із зверненнями громадян в Бердянській районній державній адміністрації».

На засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові районної державної адміністрації про роботу із зверненнями громадян звітували:  заступник голови райдержадміністрації Борщова Н.В.,  начальник відділу містобудування та архітектури райдержадміністрації Мовчан Л.В., начальник відділу культури і туризму  райдержадміністрації Дегтяренко В.М., 3 керівника органів місцевого самоврядування.

 На виконання п.3 Указу Президента України від 07.02.2008  №109/2008 в районній державній адміністрації функціонує постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян при голові районної державної адміністрації, склад якої затверджено розпорядженням голови райдержадміністрації від від 09.04.2013 № 127 «Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 30.08.2011 № 668».

За звітний період згідно графіка проведено 6 засідань.

Також  на засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові районної державної адміністрації здійснюється щомісячне інформування про результати розгляду звернень громадян в Бердянській райдержадміністрації за минулий місяць.

На виконання п.6 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 оновлено графік прийому громадян головою райдержадміністрації та його заступниками, який затверджено розпорядженням голови райдержадміністраціївід 03.01.2013 № 03 «Про особистий прийом громадян в Бердянській районній державній адміністрації», в якому передбачено проведення особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації чотири рази на місяць (в тому числі два особистих виїзних прийомів громадян) та проведення прийому громадян у позаробочий час. Оновлений графік особистого прийому громадян в Бердянській районній державній адміністрації розміщено на стендах в приміщеннях райдержадміністрації та органах місцевого самоврядування  та було доведено до широкого загалу населення через засоби масової інформації.

За І півріччя 2013 року керівництвом райдержадміністрації проведено 96 особистих прийомів громадян, з них  48 виїзних прийомів громадян,  під час яких надійшло 153 звернення.

Особисті прийми громадян проведено згідно графіків.

Звернення громадян в позаробочий час відсутні.

Графіки виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації затверджуються щомісячно. Напередодні проведення виїзного особистого прийому громадян головою райдержадміністрації в місцевих ЗМІ публікується оголошення про його проведення із зазначенням дати, часу та місця проведення.

Посадовими особами районної державної адміністрації, керівниками органів місцевого самоврядування спрямовано зусилля на забезпечення необхідних умов для реалізації громадянами конституційних  прав на звернення та удосконалення організації прийому громадян.

На виконання п. 1 УказуПрезидента України від 07.02.2008 №109/2008 забезпечено функціонування «Прямої телефонної лінії», під час якої кожен мешканець району може по телефону звернутись до  голови райдержадміністрації з будь – яким питанням. За звітний період проведено 6 «Прямих телефонних лінії», під час яких 24 мешканця району на свої запитання одержали вичерпні відповіді.

У Бердянській районній державній адміністрації діє телефон довіри.

Громадяни можуть звернутися з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників органів влади, пропозиції щодо підвищення ефективності роботи органів державної виконавчої влади. Відомості про функціонування телефону довіри було надруковано в Бердянській суспільно – політичній газеті «Південна Зоря» № 76 від 07 липня 2012 року. За звітний період звернення на телефон довіри відсутні.

З метою надання методичної допомоги посадовим особам, відповідальним за стан роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації, виконкомах місцевих рад району загальним відділом апарату райдержадміністрації за відповідний період заплановано та проведено 5 перевірок  (відділ агропромислового розвитку райдержадміністрації та чотири виконавчих комітетів місцевих рад району – Новотроїцька, Дмитрівська, Андрівська, Берестівська с/р). Графік проведення перевірок діяльності виконавчих комітетів сільських рад затверджено розпорядженням голови райдержадміністрації від 28.12.2012 №884 «Про План здійснення контролю за виконанням органами місцевого самоврядування Бердянського району делегованих повноважень органів виконавчої влади на 2013 рік».

Відповідно до ст.ст. 6, 25 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», на виконання Указу Президента України від 18.10.2001 №992/2001 «Про Національну програму правової освіти населення» у Бердянській райдержадміністрації працює Бердянська районна міжвідомча координаційно – методична рада з питань правової освіти населення, склад якої затверджено розпорядженням голови райдержадміністрації від 07.08.2012 № 521, та розроблено Програму правової освіти населення Бердянського району, яка затверджена розпорядженням голови РДА від 19.04.2011 № 324 «Про організацію правової освіти населення Бердянського району».

Протягом І півріччя 2013 року було проведено 2 засідання МКМР, 4 семінари з правової освіти населення з питання визначення актуальних проблем життєдіяльності  та виконання заходів щодо покращення правової свідомості громадян.

Протягом І півріччя 2013 року до Бердянської райдержадміністрації надійшло 200 звернень, що на 25 звернень (або на 11,25%) менше ніж у І півріччі 2012 року, з яких  письмових 47 проти 72 прошлого періоду.   На особистих прийомах громадян надійшло 153 звернення, як і   у І півріччі 2012 року. У цих зверненнях було порушено 236проблемних питання.

Колективні звернення становлять 10,5 % від загальної кількості звернень, проти 8,4 % І півріччя минулого року.

У зверненнях громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом І півріччя 2013 року, були порушені питання різної тематики.

Перше місце посідають питання комунального господарства, яких за І півріччя 2013 року надійшло 52, що становить 22 % від загальної кількості порушених питань, що на 4 звернення більше, ніж за І півріччя 2012 року. Це  питання водопостачання, газифікації сіл та житлових будинків,ремонту доріг по Бердянському району.

            На другому місці питання соціального захисту - 47 звернень, що становить майже 20,0 % від загальної кількості, (це питання надання матеріальної допомоги, питання призначення, перегляду пенсій тощо).

Також серед чисельних питань, що порушували громадяни у І півріччі 2013 року, були питання аграрної політики та земельних відносин - 40 звернень,  питання транспорту і зв”язку – 24 звернення, що становить по 17 % та 10,1% від загальної кількості порушених питань.

Бердянською районною державною адміністрацією створено всі умови для забезпечення належного розгляду і організації вирішення проблем, з якими звертаються мешканці району, аналізуються причини повторних звернень.

Категорія заявників, яка має статус інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати - героїня», та інших громадян, які потребують соціального захисту, приймається головою районної державної адміністрації особисто та першочергово, їм надається матеріальна   допомога на лікування.

На звернення, які надійшли з Урядової гарячої лінії, були заведені контрольні картки, які обліковуються окремо від інших звернень громадян.

Звернення, які надійшли з Урядової гарячої лінії, були опрацьовані згідно встановлених термінів, та  надані вичерпні відповіді заявникам та обласній державній адміністрації. Всього протягом звітного періоду було отримано 7 звернень з Урядової гарячої лінії.

Всі звернення, які надійшли до райдержадміністрації, розглянуті у встановлені терміни. Звернення, що розглянуті поверхнево та неякісно, у звітньому періоді відсутні.

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2012 рік, у вигляді інформаційної довідки було надруковано в Бердянській суспільно-політичній газеті „Південна Зоря” № 37 (17047) від 30.03.2013 року.

Стаття „Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2012 рік в Бердянській районній державній адміністрації” була надрукована в Бердянській суспільно-політичній газеті „Південна Зоря” № 39 (17049) від 04.04.2013 року.

Довідки щодо стану роботи із зверненнями громадян за минулий квартал надаються голові райдержадміністрації  до 05 числа керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та секретарями селищної, сільських рад.

Бердянською райдержадміністрацією щоквартально проводиться аналітична робота з питань звернень громадян, інформації щодо проведеної роботи надаються голові райдержадміністрації та до відділу роботи із зверненнями громадян апарату Запорізької облдержадміністрації, а саме: 10.01.2013 – про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2012 рік в Бердянській районній державній адміністрації; 05.04.2013 –  за І квартал 2013 року.

 Питання організації роботи із зверненнями громадян розглядались на семінарах – нарадах  з начальниками структурних підрозділів райдержадміністрації та селищним і сільськими головами.

Так, 13.02.2012 було проведено семінар з селищним та сільськими головами з питання виконання Закону України „Про звернення громадян” органами місцевого самоврядування у 2012 році.

21.02.2013 року було проведено семінар з начальниками структурних підрозділів райдержадміністрації з питання підсумків роботи щодо звернень громадян в Бердянській  райдержадміністрації в 2012 році.

 Всі звернення, які надійшли до райдержадміністрації розглянуті якісно, в терміни, передбачені законодавством.

В Бердянській районній державній адміністрації забезпечено комп’ютерну реєстрацію усіх звернень громадян системою автоматизації діловодства та електронного документообігу «Optima– WorkFlow».

Роботу системи «OPTIMA» налагоджено, спеціалістами загального відділу апарату райдержадміністрації ведеться робота по освоєнню програми, впровадження звітності, контролю та аналізу цих звернень.  

 

 

    

Шановні відвідувачі і користувачі сайту!

Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові вказання посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Бердянської райдержадміністрації www.berda.gov.ua