Ремонт ноутбука своими руками. Быстрый и гарантийный ремонт ноутбуков. Срочный ремонт ноутбуков. Ремонт компьютеров на дому. Быстрый ремонт компьютеров своими руками. Настройка и ремонт компьютеров. Java уроки для начинающих. Лучшие java уроки. Учим язык Java с нуля. Обзор смартфонов samsung. Качественный обзор смартфонов samsung galaxy. Обзор смартфона samsung galaxy s4. Фото картинки приколы. Самые новые картинки приколы. Лучшие приколы картинки. Скачать аддоны для wow. Самые новые аддоны для wow скачать. Скачать аддоны для wow быстро и без реги. Видео уроки python. Лучшие python уроки. Учим язык python с нуля. Скачать шаблоны для Joomla. Самые новые joomla шаблоны. Бесплатные шаблоны для Joomla.

 

Урядова програма "Доступні ліки"

 

Звіт розгляду звернень громадян, які надійшли до Бердянської райдержадміністрації протягом І півріччя 2015 року

Всього за звітній період до райдержадміністрації надійшло 89 звернень громадян. У  зверненнях громадян було порушено 95 проблемних питання.

Загальна кількість звернень громадян за І півріччя 2015 року в порівнянні з аналогічним періодом 2014 року зменшилася на 20 звернень, або на 22,4 %. 

Письмових звернень надійшло 51 проти 26 першого півріччя минулого року.

Найбільш чисельними протягом звітного періоду були звернення громадян з питань соціального захисту – всього 26 звернень або 27,3% від загальної кількості, де порушувалися питання надання матеріальної допомоги на лікування, придбання ліків, ремонт будинків, а також питання нарахування та виплати субсидії на житлово-комунальні послуги.

З аграрної політики і земельних відносин надійшло 16 звернень, що складає 16,8 % від загальної кількості порушених питань. Це питання отримання документів на земельні ділянки, встановлення межі, а також проведення розрахунків за оренду земельних паїв.

Також протягом звітного періоду  до райдержадміністрації надійшло 31 звернення громадян з Урядової гарячої лінії.

На звернення, які надійшли з Урядової гарячої лінії, були заведені контрольні картки, які обліковуються окремо від інших звернень громадян.

Звернення, які надійшли з Урядової гарячої лінії, були опрацьовані згідно встановлених термінів,   заявникам та обласній державній адміністрації надані вичерпні відповіді.

Особисті прийоми громадян проведено згідно графіків, який затверджено розпорядженням голови райдержадміністрації від 05.01.2015 № 02 «Про особистий прийом громадян в Бердянській районній державній адміністрації на 2015 рік».

Оновлений графік особистого прийому громадян  розміщено на стендах в приміщеннях райдержадміністрації, органах місцевого самоврядування та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

Всього за шість місяців поточного року керівництвом райдержадміністрації було проведено 60 особистих прийомів громадян, в т.ч. виїзних прийомів громадян – 30, з них головою райдержадміністрації   проведено 9 особистих прийомів  та  8 виїзних.

На особистих прийомах громадян надійшло 38 звернення, що  на 45 звернень менше у порівнянні з аналогічним періодом 2014 року.

Звернення громадян в позаробочий час відсутні.

Графіки виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації затверджуються щомісячно. Напередодні проведення виїзного особистого прийому громадян головою райдержадміністрації в місцевих ЗМІ публікується оголошення про його проведення із зазначенням дати, часу та місця проведення.

Графік особистих прийомів громадян керівництвом Бердянської райдержадміністрації на 2015 рік було опубліковано в Бердянській суспільно-політичній газеті «Південна Зоря» 16.04.2015 № 23 (17270).

Також протягом І півріччя 2015 року було проведено 6 «Прямих телефонних ліній», під час яких 12 мешканців району на свої запитання одержали вичерпні відповіді. Про проведення прямих телефонних ліній напередодні розміщується повідомлення в місцевих ЗМІ.

Питання роботи із зверненнями громадян та про  доступ до публічної інформації за 2014 рік було розглянуто на колегії 24 березня 2015 року. За підсумками розгляду даних питань головою райдержадміністрації видане розпорядження від 25.03.2015 № 90 «Про стан роботи із зверненнями громадян та забезпечення доступу до публічної інформації в Бердянській районній державній адміністрації в 2014 році».

Навчання з питання щодо забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», згідно розпорядження голови райдержадміністрації від 01.07.2015 № 251 «Про план навчання з керівниками структурних підрозділів у Бердянській районній державній адміністрації на ІІІ квартал 2015 року»,  заплановано  на 15.09.2015.

Звернення, що надійшли до райдержадміністрації протягом І-го півріччя 2015 року розглянуті вчасно, заявникам надані вичерпні відповіді.

 

Додаток: дані про звернення громадян за І півріччя 2015 року

    

Бердянська районна державна адміністрація. Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше.