Робота зі зверненнями громадян
Про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації у 2020 році
Бердянською районною державною адміністрацією протягом 2020 року проводилася системна робота, спрямована на забезпечення розгляду звернень громадян, здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян» та організації виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Про стан роботи зі зверненнями громадян протягом 9 місяців 2020 року
Всього за звітний період до райдержадміністрації надійшло 97 звернень від громадян, з них під час особистого прийому - 12, в тому числі 5 – засобами телефонного зв'язку, а також електронною поштою – 7. Станом на 01.10.2020 розглянуто 89 звернень, з яких 50 - задоволені, на 35 надані роз’яснення заявникам. Одному заявнику двічі відмовлено у розгляді звернення відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян». Згідно статті 8 Закону України «Про звернення громадян» направлено за належністю 2 звернення.
Про стан роботи зі зверненнями громадян у І півріччі 2020 року
Всього за звітний період до райдержадміністрації надійшло 66 звернень від громадян, з них під час особистого прийому - 12, в тому числі 4 – засобами телефонного зв'язку, а також електронною поштою – 5. Станом на 01.07.2020 розглянуто 62 звернення, з яких 33 - задоволені, на 28 надані роз’яснення заявникам. Одному заявнику відмовлено у розгляді звернення відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян».
Про стан роботи зі зверненнями громадян у І кварталі 2020 року
Всього за звітний період до райдержадміністрації надійшло 36 звернень від громадян, з них під час особистого прийому - 10, в тому числі 2 – засобами телефонного зв'язку, а також електронною поштою – 1. Станом на 01.04.2020 розглянуто 34 звернення, з яких 20 звернень громадян задоволені, на 14 надані роз’яснення заявникам.
Про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації у 2019 році
Бердянською районною державною адміністрацією протягом 2019 року проводилася системна робота, спрямована на забезпечення розгляду звернень громадян, здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян» та організації виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Про стан роботи зі зверненнями громадян протягом 9 місяців 2019 року
Всього до Бердянської райдержадміністрації надійшло 107 звернень (проти 293 у аналогічному періоді 2018 року), з яких на особистому прийомі надійшло 9 проти 30 за 9 місяців 2018 року, та письмово надійшло 98 проти 263 минулого періоду, електронною поштою - 8. Колективних звернень надійшло 5 (4,7% від загальної кількості), повторних звернень - 3.
Про стан роботи зі зверненнями громадян у І півріччі 2019 року
Всього протягом півріччя до Бердянської райдержадміністрації надійшло 75 звернень, з яких на особистому прийомі надійшло 7, та письмово надійшло 68, електронною поштою - 6.
Про стан роботи зі зверненнями громадян у І кварталі 2019 року
Всього протягом І кварталу 2019 року до Бердянської райдержадміністрації надійшло 30 звернень від громадян, з них під час особистого прийому - 4, електронною поштою - 2.
Про роботу із зверненнями громадян в Бердянській районній державній адміністрації у 2018 році
Бердянською районною державною адміністрацією протягом 2018 року проводилася системна робота, спрямована на забезпечення розгляду звернень громадян, здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян» та організації виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Про стан роботи зі зверненнями громадян протягом 9 місяців 2018 року
Всього за звітний період до райдержадміністрації надійшло 293 звернення від громадян, з яких станом на 01.10.2018 розглянуто 277. В стадії вирішення перебуває 16 питань, кінцевий термін розгляду яких ще не настав.