Как сделать потолок из гипсокартона. Как сделать подвесной потолок в доме. Какой потолок лучше сделать. Отделка ванной комнаты. Быстрая отделка ванных комнат панелями. Отделка ванной комнаты пластиковыми панелями. Кровля крыши профнастилом. Качественные материалы для кровли крыш. Крыша из мягкой кровли. Самоделки для сада. Успешные самоделки для сада своими руками. Самоделки для сада и огорода. Ванная мебель для ванной комнаты. Купить мебель для ванных комнат недорого. Заказ мебели для ванной комнаты. Бизнес малое производство. Самый малый бизнес идеи производство. Новый бизнес производство. Монтаж дверей своими руками. Быстрый монтаж входных дверей. Легкий монтаж пластиковых дверей. С чего начать ремонт квартиры. Быстрый ремонт дома с чего начать. Ремонт своими руками для начинающих.

 

 

Форма анкети

Анкета щодо якості надання адмінпослуг

 

___________

              (дата)

Центр надання адміністративних послуг Бердянської райдержадміністрації

м. Бердянськ, пр.  Перемоги, б. 3-а

АНКЕТА

для суб’єктів звернень щодо якості обслуговування в центрі надання адмінпослуг, доступності інформації, дотримання суб’єктами надання адмінпослуг строків тощо

1. Зазначте види послуг, які Ви отримували в приміщенні ЦНАП(зазначати всі можливі варіанти)

□ консультування

□ отримання бланків для заповнення

□ отримання допомоги при заповненні заяв

□ здача документів

□ отримання документів

□ інше (зазначити)______________________________________________________________________

2. Який документ ви отримували в ЦНАП?

______________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________

3. Які джерела інформації щодо отримання документа Ви використовували ?

□ Веб сторінка в мережі Інтернет

□ Інформаційні стенди в приміщенні ЦНАП

□ Інформаційні стенди дозвільних органів

□ ЗМІ

□ Інше (зазначити) ______________________________________________________________________

4. Скільки разів Вам доводилося звертатися до ЦНАП при отриманні документу?

□ два рази (1 раз при поданні та 1 раз при отриманні пакету документів)

□ три рази

□ чотири рази

5. Чи доводилося Вам після звернення до ЦНАП звертатися до суб’єкта надання адмінпослуги?

□ ТАК            □ НІ   

6. Чи мали місце випадки порушення термінів підготовки та видачі документів в ЦНАП?

□ ТАК            □ НІ

7. Якщо «ТАК», то зазначте суб’єктів надання адмінпослуг, що їх припускались, вкажіть документи та причини порушень_______________________________________________________

______________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________

8. Оцініть доступність послуг ЦНАП за 5-ти бальною шкалою

 (1 – найнижчий бал, 5 – найвищий)

 

Показник

1

2

3

4

5

Доступність та зручність місця розташування ЦНАП

 

 

 

 

 

Організація роботи по прийому відвідувачів (черги)

 

 

 

 

 

Просторість приміщення

 

 

 

 

 

Облаштованість приміщення для відвідувачів (столи, стільці)

 

 

 

 

 

Обсяг інформації про ЦНАП, представлений в ЦНАП

 

 

 

 

 

Наявність інформаційних вивісок про функціонування ЦНАП при вході до будинку (приміщення)

 

 

 

 

 

Наявність вивісок про графік роботи

 

 

 

 

 

Наявність стендів з інформацією та бланками для відвідувачів

 

 

 

 

 

Актуальність інформації на стендах (відповідність існуючим процедурам)

 

 

 

 

 

Наявність книги відгуків/пропозицій

 

 

 

 

 

 

9. Чи задоволені Ви роботою ЦНАП?

□ ТАК            □ НІ                □ Важко сказати

10. Чи задоволені Ви роботою адміністраторів?

□ ТАК            □ НІ                □ Важко сказати

11. Чи є достатньою інформація на стендах ЦНАП?

□ ТАК            □ НІ

12. Чи влаштовує Вас графік роботи ЦНАП?

□ ТАК            □ НІ

13. Чи існують на Вашу думку, проблеми, що заважають ефективній роботі ЦНАП?

□ ТАК            □ НІ                □ Не помічав (-ла)

14. Що, на Вашу думку, заважає ефективному (своєчасному/в повному обсязі) наданню адміністративних послуг та/або заважає суб’єктам звернень при отриманні необхідних документів?Оцініть за 5-ти бальною шкалою кожне твердження в порядку зростання (1 – найнижчий бал, 5 – найвищий)

 

Чинник

1

2

3

4

5

 Невиконання суб’єктами надання адмінпослуг вимог нормативно-правових актів, що стосуються їх надання документів

 

 

 

 

 

Необхідність неодноразових звернень до органів надання адмінпослуг для вирішення (прискорення вирішення) питання

 

 

 

 

 

Свідоме затягування процедур суб’єктами надання адмінпослуг

 

 

 

 

 

Неможливість відстеження процесу проходження поданих документів

 

 

 

 

 

Інше

 

 

 

 

 

 

15. Зауваження до організації роботи ЦНАП______________________________________________

_______________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

16. На Вашу думку, на скільки поширена корупція в системі отримання документів через ЦНАП?

□ Зовсім не поширена                     □ Радше не поширена

□ Радше поширена                          □ Не знаю/важко сказати

17. Ваші загальні коментарі щодо роботи ЦНАП (за бажанням)

________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО РЕСПОНДЕНТА

18. Правовий статус

□ юридична особа                □ фізична особа       

19. Вид діяльності

□ торгівля        □ будівництво        □ громадське харчування ресторанне господарство     

□ послуги        □ виробництво       □ інше _____________________________________

20. Кількість працівників

□ одноособово                      □ до 10 осіб                           □ від 11 до 50 осіб

□ від 51 до 100 осіб              □ більше 100 осіб

 

 Завантажити форму анкети

    

Шановні відвідувачі і користувачі сайту!

Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові вказання посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Бердянської райдержадміністрації www.berda.gov.ua