Как сделать потолок из гипсокартона. Как сделать подвесной потолок в доме. Какой потолок лучше сделать. Отделка ванной комнаты. Быстрая отделка ванных комнат панелями. Отделка ванной комнаты пластиковыми панелями. Кровля крыши профнастилом. Качественные материалы для кровли крыш. Крыша из мягкой кровли. Самоделки для сада. Успешные самоделки для сада своими руками. Самоделки для сада и огорода. Ванная мебель для ванной комнаты. Купить мебель для ванных комнат недорого. Заказ мебели для ванной комнаты. Бизнес малое производство. Самый малый бизнес идеи производство. Новый бизнес производство. Монтаж дверей своими руками. Быстрый монтаж входных дверей. Легкий монтаж пластиковых дверей. С чего начать ремонт квартиры. Быстрый ремонт дома с чего начать. Ремонт своими руками для начинающих.

 

Урядова програма "Доступні ліки"

 

Розпочала діяти "гаряча" телефонна лінія Голови Держземагенства України

Відкрито особисту телефону «гарячу лінію» Голови Держземагентства Сергія Рудика, яка дозволить зробити максимально прозорими всі процеси діяльності Держземагентства, налагодити ефективний зворотній зв`язок з громадянами та оперативно протидіяти корупційним діям.

«Ми маємо зламати стереотип українців, стосовного того, що земельні питання будь-якої складності вирішуються виключно за допомогою «фінансової мотивації» фахівців.Зміна звичного стереотипу адміністрування на користь простої людини – не лозунг, а завдання для кожного з нас», – наголосив Голова Держземагентства Сергій Рудик під час відкриття багатоканальної телефонної «Гарячої лінії».

Зокрема Сергій Рудик повідомив, що він особистого відповідатиме за ефективність роботи «Гарячої лінії» перед громадянами своїм ім’ям та діловою репутацією. Кожне звернення, яке надходитиме на «Гарячу лінію» буде перебувати на особистому контролі керівника земельного відомства.

«Сигнали» від громадян допоможуть виявити зловживання у земельній сфері та недосконалі ланки існуючої нормативно-правової базитапризведеуть доактивізації нормотворчої діяльності, удосконаленнята розбудовисистеми земельних відносин в Україні.

Принциповим нововведенням є надання письмових відповідей на телефонні звернення. Досі такий механізм, не працював, всі роз’яснення надавались виключно телефоном. Протягом 14 днів виконавці мають надати письмову відповідь заявнику та надіслати копію відповіді разом із супровідним листом до Держземагентства.

Після отримання відповіді від виконавця, аналітики ретельно аналізуватимуть її зміст. Фахівцями гарячої лінії в обов’язковому порядку здійснюватиметься зворотній зв’язок з громадянами і тільки після того, як заявник особисто підтвердить вирішення питання – звернення буде знято з контролю.

В колл-центрі працюють 6 операторів та 4 аналітики, які пройшли навчання у кращих спеціалістів «Урядового контактного центру». Телефон гарячої лінії 0 800 301 071 (дзвінки для всіх громадян України безкоштовні).

 

За матеріалом сайту «Урядовий портал»

    

Бердянська районна державна адміністрація. Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше.