Не работает мышка что делать. Почему не работает мышка на ноутбуке. Не работает беспроводная мышка. Почему не работает клавиатура. Почему не работает клавиатура на компьютере. Не работают некоторые кнопки клавиатуры. Как обшить ванну панелями. Скажите чем обшить стены в ванной. Обшить ванну пластиком фото. Приложения для android бесплатно. Скачать лучшие приложения для android. Приложение для планшетов android. Горнолыжные курорты финляндии. Лучшие горнолыжные курорты финляндии цены. Лучшие курорты финляндии. Как лечить воспаление легких. Воспаление легких симптомы основные. Воспаление легких лечение. Уроки по python. Учим python с нуля быстро. Как изучать быстро язык Python. Проблемы с сердцем симптомы. Основные признаки проблем с сердцем. Проблемы с клапаном сердца.

 

Урядова програма "Доступні ліки"

 

Розпочала діяти "гаряча" телефонна лінія Голови Держземагенства України

Відкрито особисту телефону «гарячу лінію» Голови Держземагентства Сергія Рудика, яка дозволить зробити максимально прозорими всі процеси діяльності Держземагентства, налагодити ефективний зворотній зв`язок з громадянами та оперативно протидіяти корупційним діям.

«Ми маємо зламати стереотип українців, стосовного того, що земельні питання будь-якої складності вирішуються виключно за допомогою «фінансової мотивації» фахівців.Зміна звичного стереотипу адміністрування на користь простої людини – не лозунг, а завдання для кожного з нас», – наголосив Голова Держземагентства Сергій Рудик під час відкриття багатоканальної телефонної «Гарячої лінії».

Зокрема Сергій Рудик повідомив, що він особистого відповідатиме за ефективність роботи «Гарячої лінії» перед громадянами своїм ім’ям та діловою репутацією. Кожне звернення, яке надходитиме на «Гарячу лінію» буде перебувати на особистому контролі керівника земельного відомства.

«Сигнали» від громадян допоможуть виявити зловживання у земельній сфері та недосконалі ланки існуючої нормативно-правової базитапризведеуть доактивізації нормотворчої діяльності, удосконаленнята розбудовисистеми земельних відносин в Україні.

Принциповим нововведенням є надання письмових відповідей на телефонні звернення. Досі такий механізм, не працював, всі роз’яснення надавались виключно телефоном. Протягом 14 днів виконавці мають надати письмову відповідь заявнику та надіслати копію відповіді разом із супровідним листом до Держземагентства.

Після отримання відповіді від виконавця, аналітики ретельно аналізуватимуть її зміст. Фахівцями гарячої лінії в обов’язковому порядку здійснюватиметься зворотній зв’язок з громадянами і тільки після того, як заявник особисто підтвердить вирішення питання – звернення буде знято з контролю.

В колл-центрі працюють 6 операторів та 4 аналітики, які пройшли навчання у кращих спеціалістів «Урядового контактного центру». Телефон гарячої лінії 0 800 301 071 (дзвінки для всіх громадян України безкоштовні).

 

За матеріалом сайту «Урядовий портал»

    

Бердянська районна державна адміністрація. Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше.